↗ till inläggetjag spelar inte 24/7 knappast.varför skriva om du inte gillar de?alla har sin egen smak:)↗ till inläggetmm håller med orka sitta spela rs 24/7 plus att grafiken e värdelöslvl 99 ett tydligt tecken på brist av ett liv. :P
Grattis iallafall.
W00t 99hp
↗ till inläggetlol Rapto. Du säger att han har brist av ett liv..Vad har inte du då? 99 i nästan alla skills. No life or what rapto?↗ till inläggetmm håller med orka sitta spela rs 24/7 plus att grafiken e värdelöslvl 99 ett tydligt tecken på brist av ett liv. :P
Grattis iallafall.
BTW@GRATTIIIISSS!
du vad e spöken till i bilden det finns dt det står 6 på den men den är hel
↗ till inläggetvaa?runescape är inget spel för dig sorry:/du vad e spöken till i bilden det finns dt det står 6 på den men den är hel
Du jag har spelat det i ett år men min gubbe försvann men jjag fick en av min kompis En annan Som han har haft länge den e lvl 50 jag har gjort den till 60
och vem anmälde mitt inlägg?
↗ till inläggetspela roll?du är för ung för runescapeDu jag har spelat det i ett år men min gubbe försvann men jjag fick en av min kompis En annan Som han har haft länge den e lvl 50 jag har gjort den till 60
och vem anmälde mitt inlägg?
för första gången håller jag med desertpures om något, 1xon1 är en 9 åring som spammar ner hela forumet och som klagar på allt som han tycker är dåligt
Jaha ni kan inte göra nåt åt det för jag spelar ändå -.- fast jag spelar inte längre jag spelar nåt annat inte habbo Nåt annat roligare
↗ till inläggetåhh jag visste inte att det fanns något som var roligare än habbo och runescapeJaha ni kan inte göra nåt åt det för jag spelar ändå -.- fast jag spelar inte längre jag spelar nåt annat inte habbo Nåt annat roligare
pokemon?
Congratz =P
Palla dom som säger att man inte har nåt liv bara för att man har 99 i en skill.
Man behöver inte spela 24/7 bara för att få 99 i en skill, jag kör nån timme per dag och har 99. -.-
↗ till inläggetKan du skriva normala meningar, som man kan förstå utan att läsa dem 20 ggr???Jaha ni kan inte göra nåt åt det för jag spelar ändå -.- fast jag spelar inte längre jag spelar nåt annat inte habbo Nåt annat roligare
BTW gz desert
Grattis. Låser tråden för att förhindra onödiga inlägg.