💬
Logga in
Fuska.se

Star Wars: The Force Unleashed

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

:rolleyes: Jag märke att ingen annan hade lagt till en sån här tråd, så jag gör det då.

Jag hade precis köpt Star Wars: The Force Unleashed och undrade (om ni spelat det) vad ni tycker om det?

Själv tycker jag det är ett underhållande spel, men kort. Storyn är okej, men kunde vara bättre. Vad tycker ni?

Nivå 0 · Nykomling

DET ÄR SKIT SKOJJ!!!

:P men jag tycker att det är väldigt roligt, ett av dom bästa spelen som gjorts tycker jag

Nivå 0 · Nykomling

Japp det är riktigt roligt, men det finns roligare...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

håller med er båda 2

4 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling

Heh, köpte det igår men tråkigt nog åkte jag till morsan 1 timme efter jag började spela...Någonstans där det var en massa sånadär railgun gubbar ni vet andra banan. :) Aja, det verkar vara väldigt schysst grafik.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

de 2 första banorna va roliga men fastnar på öken banan för blir nerputtat för ett stup varje gång direkt när den där självbyggande bossen kommer.har försökt så mycket att ja börjat töttna.

Nivå 0 · Nykomling

Spelet är skit bra men den är för kort.

Nivå 0 · Nykomling

bra men skulle behöva utvecklas 1 månad till så de kunde fixa alla j*vla buggar.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

bra men skulle behöva utvecklas 1 månad till så de kunde fixa alla j*vla buggar.

för mej blev det en bugg när jag kastade en kille in i en järndörr, då får han in och fastnade i dörren och började snurra skit fort!

jag skrattade ihjäl mej :lol:

Nivå 0 · Nykomling

Har inte upplevt någon bugg än. :)

5 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling

uppleft en rad kan säga en.

När jag sloggs mot den dära roboten och den förvanlade sig till darth maul och jag gick fram och slogs och sen kommer det upp att jag ska trycka på x hela tiden när vi e nära och har slåt ihop laser svärden (ja ni som har kört det fattar).

Så vinner jag den dära saken och han trillar och reser sig upp men jag står kvar i det läget och kan inte göra ett skit så han bara slår ihjäl mig.

29 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling

spelet äger hårt men för kort story :(

10 Nov 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

:rolleyes: Jag märke att ingen annan hade lagt till en sån här tråd, så jag gör det då.

Jag hade precis köpt Star Wars: The Force Unleashed och undrade (om ni spelat det) vad ni tycker om det?

Själv tycker jag det är ett underhållande spel, men kort. Storyn är okej, men kunde vara bättre. Vad tycker ni?

Det är ganska kul. Man tröttnar efter cirka 4 banor.

Spelet buggar lite ibland.

Nivå 0 · Nykomling

Det har börjat bugga mycket mer nu...

På Imper. Raxus Prime fastnade jag inuti en skräphög...

Jag har det på PSP

↗ till inlägget

Har bara testat det på Webhallen men verkar roligt... lite svårt men det är bara för att jag typ bara testade litegrann och kom in på en svår bana med värsta bossen :o

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in