Hej, här får ni säga vilken låt ni tycker suger mest. Jag tycker att I kissed a girl suger mest.
Vilken Låt Tycker Ni Är Sämst
Jag tycker du suger mest, du och denna tråden... Inte för att det någonsin kommer finnas en sång om den.
↗ till inläggetJag tycker du suger mest, du och denna tråden... Inte för att det någonsin kommer finnas en sång om den.
Du kan ju alltid skriva och spela in en själv. :P
Det finns så många dåliga låtar så jag kan inte välja en.
Alla låtar som har snott musiken från någon annan låt.
Dragonforce - Through the fire and the flames
+ Alla andra låtar bandet har gjort
:rolleyes: Jag tycker att bä bä vita lam suger!
Men i kissed a girl suger åckså
det flästa typ rock hiphip jazz klassisk musik
riktigt musik:
alla europas sämsta låtar spelas upp varje år i schlager festivalen iallafall ^_^
↗ till inläggetja där sa du nåt :) i fortsättningen ska jag tänka att dom röstar fram årets sämsta låt ;)alla europas sämsta låtar spelas upp varje år i schlager festivalen iallafall ^_^
Slipknot - Psychosocial och allt annat det skit bandet har gjort, står inte ut med hur fett mycket dem skriker i sina låtar.
Alla låtar med Cradle of Filth och Children of Bodom som innehåller sång.
Eller snarare "sång".
Yoadee: Hur f*n kan man hata slipknot?
Alla Rap låtar suger.
↗ till inläggetDärför att de är oskillade musiker och låtskrivare. Dessutom låter allt de gör likadant imo.Yoadee: Hur f*n kan man hata slipknot?
Alla Rap låtar suger.
ont så tycker jag att all hela RnB genren är usel. :<
Att påstå att slipknot är "oskillade musiker" är bara fel. Att påstå att de suger osv är ju en sak, det är en personlig åsikt. Men dåliga musiker är de då inte. Vem som helst kan inte sätta sig ner och skriva en metal/whatever slipknot räknas som - låt och bli känd på det.
Ont:
Radiomusik.
Simple, jag skulle inte ha svårt att skriva en slipknot låt, det är ju mest bara aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... paus aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... paus gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... Replay x3
Fail.
En låt innehåller inte bara text och "sång". Utan även s.k. musik.
Alla Techno låtar som finns suger!
Finns mångan låtar jag ogillar men för bara ett exempel hatar jag alla låtar som hon som sjunger om paraplyet sjunger. Om man dessutom t ex kollar på YouTube på most viewed så ligger hennes låtar alltid i topp, överskattad som f*n för jag menar hennes låtar suger anus från 1915.
↗ till inläggetdet flästa typ rock hiphip jazz klassisk musik
riktigt musik:
Säker på att du inte skulle postat det här i humor-forumet?
@Topic: Det finns ingen ingen låt som är sämst. Det finns för mycket att välja på nuförtiden.