1:SKA JAG KÖPA SPELET?
2:VAD TYCKER NI OM SPELET?
3:SLUT PÅ FRÅGOR :D
1:SKA JAG KÖPA SPELET?
köp inte. det sög mot 1 och 2. halo spelen blir bara sämre och sämre
↗ till inläggetHalo 3 är grymt kul, har du Call Of Duty 4?1:SKA JAG KÖPA SPELET?
Om du inte har cod4 så köp det istället För Halo 3.
Varför? Jo för att cod4 är roligare än Halo 3.
↗ till inlägget1:SKA JAG KÖPA SPELET?
Halo 3 äger ju 1 och 2!!!
↗ till inläggetHalo 3 äger ju 1 och 2!!!!!!!!!köp inte. det sög mot 1 och 2. halo spelen blir bara sämre och sämre
Jag tycker du ska köpa spelet, då det kanske inte håller samma story standard som Halo 1 och 2 så har det utvecklats riktigt bra, multiplayer läget är ren kärlek <3
Har köpt spelet och gillar den!!!
Bra köp =) Tummen upp för dig pöjk! :D
Halo 3 äger! Köp det, de är underbart kul att köra online på -.-.
Alla som xbox 360 måste ha halo3 !!
men är det nån som spela halo3 live skriv era gamertags här!!!
1.achkar10
2.?
:P :P
↗ till inläggetHåller med dig fullständigt. ;)köp inte. det sög mot 1 och 2. halo spelen blir bara sämre och sämre
Men det kostar ju typ 100kr bara så vrf inte?
↗ till inläggetvad snackar du om?? halo 3 är :cool: byggläget tycker jag var intresant :Dköp inte. det sög mot 1 och 2. halo spelen blir bara sämre och sämre :bah:
köööööööööööööööööööp spelet det är GRYMT½!
Halo är sjukt överskattat.
halo är överskattat, ja. men det är ändå ganska kul, finns dock roligare spel som t.ex.....aja jag vet inte
FEL! Det är inte överskattat.
↗ till inläggetFEL! Det är inte överskattat.
Det är iaf min åsikt.
↗ till inläggetExakt, det är en vanlig medelmåttig FPS, vad mer?Halo är sjukt överskattat.
spelet är kul, men det är inte så man får utlösning av det. dem flesta skriver typ "OMFG HALO 3 ÄR DE BÄSTA SPELET NÅGONSIN HOLY SHIT DET PWNAR SÖNDER!!" och det är rätt långt ifrån så bra imo
↗ till inlägget↗ till inläggetExakt, det är en vanlig medelmåttig FPS, vad mer?Halo är sjukt överskattat.
Om ni syftar på 3an håller jag med, men ettan var bl.a det bästa som har hänt mitt gamerliv.
↗ till inlägget
Om ni syftar på 3an håller jag med, men ettan var bl.a det bästa som har hänt mitt gamerliv.
Ettan var faktiskt halo spelet som jag tyckte var värst, speciellt singleplayer mässigt. Multiplayern var dock bra, men långt ifrån TF2 till exempel.