💬
Logga in
Fuska.se

Nya Moderatorer.

54 svar · startad

Nej.

ANARKI!!!!!!

Jag tycker att admin bör vara mer aktiv.

Nivå 5 · Fuskare

jag tycker ja iaf jag röstade på zwail

12 Oct 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

skola = skall = ska

sverige.

Nej, inte direkt. Skall är presens-formen av skola. Skola är infinitiv och imperativ. Numera ersätter vi dock både skola, skall och skolar med ska.

skola = ska stämmer alltså men inte skola = skall.

Och du förväntar dig att nån ska bry sig eller ens läsa igenom den där skiten? Min förklaring var bättre, och framförallt simplare, på alla sätt och vis. Ha så kul du med din Svenska Akademins hOrdlista

Word :wub:
↗ till inlägget
↗ till inlägget

skola = skall = ska

sverige.

Nej, inte direkt. Skall är presens-formen av skola. Skola är infinitiv och imperativ. Numera ersätter vi dock både skola, skall och skolar med ska.

skola = ska stämmer alltså men inte skola = skall.

Och du förväntar dig att nån ska bry sig eller ens läsa igenom den där skiten? Min förklaring var bättre, och framförallt simplare, på alla sätt och vis. Ha så kul du med din Svenska Akademins hOrdlista

Word :wub:

Akta så Nafrali inte kommer och biter dig!
15 Oct 2008
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Bara inte Xade eller Nafrali slutar så ska det funka fint med gruppen som redan finns nu. :)

Märkte direkt när någon av dom åkte på semester i somras att det började stasha upp en hel del fusk/nyheter. Och då menar jag en hel del!

Nico har jag inte sett till på ett tag, dock vet jag inte om han är lite emo och bara tar hand om fusken etc. Har ingen statistik att följa. Detsamma med Draghon, senast jag träffade hennes skulle hon flytta till östkusten och leka.

Jag själv är allmänt lat och tar hand om mod stuffs när jag känner för det.

Men som sagt, tills antingen Xade eller Nafrali slutar tycker jag att vi har ett ganska stabilt crew.

Jag kommer nog bli kvar ett tag till, blir lite fast i det :P

wAcko, admin är aktiv ;)

16 Oct 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Bara inte Xade eller Nafrali slutar så ska det funka fint med gruppen som redan finns nu. :)

Märkte direkt när någon av dom åkte på semester i somras att det började stasha upp en hel del fusk/nyheter. Och då menar jag en hel del!

Nico har jag inte sett till på ett tag, dock vet jag inte om han är lite emo och bara tar hand om fusken etc. Har ingen statistik att följa. Detsamma med Draghon, senast jag träffade hennes skulle hon flytta till östkusten och leka.

Jag själv är allmänt lat och tar hand om mod stuffs när jag känner för det.

Men som sagt, tills antingen Xade eller Nafrali slutar tycker jag att vi har ett ganska stabilt crew.

Jag kommer nog bli kvar ett tag till, blir lite fast i det :P

wAcko, admin är aktiv ;)

Men typ att posta i inlägg, det skulle vara kul och lära känna mr.admin.
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Han är en trevlig prick :) Men han har ganska mycket att göra, ägnar mest tid till saker inte vi ser :P

17 Oct 2008
↗ till inlägget

Han är en trevlig prick :) Men han har ganska mycket att göra, ägnar mest tid till saker inte vi ser :P

Okej, det var tråkigt att höra. Skulle vilja se mer inlägg från honom :P
27 Oct 2008
Nivå 3 · Lärling

Ja! Jag tycker vi behöver fler moderatorer!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hur kommer det sig ^^? Motivering?
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

De nuvarande bjuder på för lite saft och kakor.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

De nuvarande bjuder på för lite saft och kakor.

Endast snälla barn får saft och kakor.
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Boffe ta det lugnt. Han är bara en av de många som skriver något utan motivering.

Men som sagt, vi har 3-4 aktiva moderatorer, mer behövs inte.

Vissa dagar så hanteras anmälda inlägg & inskickade fusk etc, snabbare än vissa andra dagar.

Jag är snäll, hur kommer det sig att jag inte fått några kakor då boffe?

28 Oct 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Boffe ta det lugnt. Han är bara en av de många som skriver något utan motivering.

Men som sagt, vi har 3-4 aktiva moderatorer, mer behövs inte.

Vissa dagar så hanteras anmälda inlägg & inskickade fusk etc, snabbare än vissa andra dagar.

Jag är snäll, hur kommer det sig att jag inte fått några kakor då boffe?

Exakt, jag och Raptomex har varit jättesnälla. Vi går aldrig offtopic och snackar aldrig om onödiga saker. :(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag är snäll, har bara 3 gaaamla varningar.

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker verkligen inte några nya moderator skall tillsättas. Dessa vi har just nu tycker jag uppför sig väldigt bra. De är aktiva och gör sitt arbete, så bra de bara kan.

Jag tycker dock alla moderatorerna gör sitt jobb. De är aktiva och håller koll på forumen, och om någon har brytit mot någon regel. Har haft ett flertal diskussioner med några av moderatorerna på sidan, och de är verkligen trevliga och gör sitt arbete.

Kanske i framtiden, om någon moderator inte är aktiv, så bör han tas bort. Men som det ser ut nu är allting bra.

//HardRock.

29 Oct 2008
Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag håller på att drunkna i kemi och det fortsätter i 2 månader till, men jag tittar in någon gång, lite ninjastyle och har ihjäl lite onda saker i mörkret.

Men det kanske behövs någon som fyller ut det som jag inte kan ta.

Ja, jag anser att ytterligare en moderator i fuskakruvet behövs, därför lade jag min röst på Soad_token, för hans mogna sätt att skriva i trådar och hans text och stavning, dessutom har en en liten signatur som säger att det är just han ( Undertecknat soad_token). Jag tycker att han borde bli en ny moderator, då man ser dem nuvarande lite lite, och ibland får man nog varningar/tillsägelser utan korrekt anledning.

Mvh // framtida coldplay

Editering;

Jag ville inte nämna mig själv som positiv moderator, då jag ibland kan bli extremt oseriös och jag kan bete mig lite omoget, men som sagt har jag lyckats skriva som en sjuttonåring hittils, men jag vill inte påpeka att jag vill bli mod, alldeles för tråkigt, och jag är för inaktiv.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Jag tror inte att en moderator utses bara för att han skriver akademiskt korrekt.

Jag tror även inte att man utses bara för att man skriver sitt användarnamn efter varje inlägg man gör.

Men nu så har vi 2st väldigt inaktiva mods, Draghon och nico.

Draghon har ju sin roliga kemi att leka med och därför är offline. Varför nico är det vet jag inte.

Så man skulle nog fylla ut dom 2 platserna med 1 aktiv medlem.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in