💬
Logga in
Fuska.se

Nya Moderatorer.

54 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vart är alternativet annat?

Nivå 5 · Fuskare

Vadå "Jag röstade nej", varför inget "Ingen av ovannämnda"?

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Vart är alternativet annat?

↗ till inlägget
Vadå "Jag röstade nej", varför inget "Ingen av ovannämnda"?
Bara för att garkan nominerade bara sina kompisar.

Han inser nog inte sanningen bara för att dom är kompisar. Sandkaka, vart är han? Fisken då, vart är han? Vart håller Zwail nånstans? Skulle det bli en av dessa så skulle det inte bli någon skillnad. Kastar ut en inaktiv, för att sedan ta in en inaktiv.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag tycker att admin bör vara mer aktiv.

Admin har typ 4 sidor att ta hand om ju.....

Han lever typ på dom sidorna.

Raptomex, du är ju debattmod, det räcker la, och jag menade inte att man blir mod för att man skriver akademiskt korrekt och sitt användarnamn, haka inte upp dig på dem två detaljerna, jag tycker att soad_token är rätt jämn,online och mogen överlag.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Raptomex, du är ju debattmod, det räcker la, och jag menade inte att man blir mod för att man skriver akademiskt korrekt och sitt användarnamn, haka inte upp dig på dem två detaljerna, jag tycker att soad_token är rätt jämn,online och mogen överlag.

Man kan inte jämföra debattmoderator med en global moderator.

Och om jag skulle bli en moderator, då skulle naturligtvis en annan få ta min plats som debattmoderator antar jag.

Och för det sista, soad_token är också debattmod. ;)

Senast ändrad:

@ Raptomex

Haha, yes, två bra sådana är ni också, men skulle gärna se soad_t som moderator, andrahandsval blir Zwail.

;D

Nivå 4 · Lärling Moderator
↗ till inlägget

@ Raptomex

Haha, yes, två bra sådana är ni också, men skulle gärna se soad_t som moderator, andrahandsval blir Zwail.

;D

Haha, skoj att se att man har lite internet fans, och att se någon som inte blir iriterad då jag signerar mina inlägg med Soad_token (har dock fått lite folk som härmar mig, undrade just hur länge det skulle dröja :P).

Soad_token

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Nej det behövs inga moderatorer, det som Raptomex sa, fuska.se är inte aktivt och stort föratt behöva mera moderatorer!

Senast ändrad:

30 Oct 2008
Nivå 3 · Lärling

1. Nej

2. Garone om någon, aktiv, seriös, och av min erfaranhet så följer han reglerna korrekt.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

1. Nej

2. Garone om någon, aktiv, seriös, och av min erfaranhet så följer han reglerna korrekt.

Var inte direkt seriös. Bläddra tillbaka och läs om så kommer du nog förstå det.

31 Oct 2008

Nej, inga fler moderatorer behövs. Dessa vi har just nu är väldigt aktiva och bra moderatorer. Så varför skulle vi byta moderatorer? De har inte gjort något fel, eller förstört något på sajten, så varför skulle de bytas ut? De ska vara kvar ett långt tag. Inga planeringar till nya moderatorer detta år i alla fall.

Nästa år är jag heller inte säker. Jag är ju en ny medlem här. Men jag fick höra detta av en moderator på denna sajt. (Tänker dock inte nämna upp namn).

Sedan så tycker jag också att Admin är väldigt aktiv som är väldigt bra. Han håller sajten uppe, inte död. För då skulle hemsidor inte varit så bra, om Admin ej skulle vara aktiv.

//Megadeth

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

1. Nej

Var inte direkt seriös. Bläddra tillbaka och läs om så kommer du nog förstå det.

Sant, finns ju undantag.
1 Nov 2008
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

@ Raptomex

;D

Haha, skoj att se att man har lite internet fans, och att se någon som inte blir iriterad då jag signerar mina inlägg med Soad_token (har dock fått lite folk som härmar mig, undrade just hur länge det skulle dröja :P).

Soad_token

jaaa, jag röstade på dig. :)

Mugaga

↗ till inlägget
↗ till inlägget

@ Raptomex

;D

Soad_token

jaaa, jag röstade på dig. :)

Mugaga

Jag tror nog denna tråd bör låsas. För Soad_token är redan Debattmoderator på sajten. Eller har jag missförstått allting?

Men jag röstade på Soad_token också. För att han är den mest aktiva Debattmoderatorn på sajten, och är en seriös Moderator också.

//Megadeth

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in