Bra val Boffaroffe, synd att inte fler inser samma sak som dig.
Själv insåg jag att det var för mycket när jag hade 3 månader played
Låt Boffaroffe vara en god förebild för oss alla.
Bra val Boffaroffe, synd att inte fler inser samma sak som dig.
@ubuntu: nej tack.
Japp nu crittade jag 1600+ med [Holy Light] (respecc till Holy)
Och med [Lay on Hands] så blev det det 1800+
↗ till inläggetBra val Boffaroffe, synd att inte fler inser samma sak som dig.
y, go go delete. vad du än gör sälj den inte, du kanske för lite pengar också
↗ till inlägget@ubuntu: nej tack.
Ooh, nu kommer du hålla på och hacka på mig, vi har en liten suris här. Det vore ju väldigt kul att veta vad du skriver "nej tack" till.
↗ till inläggetBra val Boffaroffe, synd att inte fler inser samma sak som dig.
y, go go delete. vad du än gör sälj den inte, du kanske för lite pengar också
Aldrig att jag säljer.
Vem vet, nån gång kanske man börjar igen? ;|
Fast ingen risk för det, jag har ju testat WAR nu <3
↗ till inläggetGrattis Boffaroffe. Du har klarat ett av dom svåraste sakerna man kan göra i livet, komma över ett beroende. Och det du gjorde var helt rätt. Deleta dom är det bästa man kan göra egentligen, om man verkligen vill komma över ett beroende. Nu är det dags att leva livet, Boffa. Gå ut med polarna, festa hela kvällarna. Good bye, WoW, hello Life!Detta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er.
Grattis :D
Jag kommer dock kanske aldrig klara av det du gjorde >.<
Och Grattis Qiraji!! Downa KJ är inte lätt :D Vilken plats är ni på eran serv att downa KJ?
Server Second guild kill och Horde First
↗ till inlägget↗ till inläggetGrattis Boffaroffe. Du har klarat ett av dom svåraste sakerna man kan göra i livet, komma över ett beroende. Och det du gjorde var helt rätt. Deleta dom är det bästa man kan göra egentligen, om man verkligen vill komma över ett beroende. Nu är det dags att leva livet, Boffa. Gå ut med polarna, festa hela kvällarna. Good bye, WoW, hello Life!Detta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er.
Och Grattis Qiraji!! Downa KJ är inte lätt :D Vilken plats är ni på eran serv att downa KJ?
gz mig 4000 kr. sålde min tibia-char.
sen började jag wow, ehauehauea!
↗ till inläggetTvekade inte, tog en sista snabbrunk med den charen.Ursäkta men började grinna när jag såg på filmen man såg när du tryckte på okay att du tveka fy f*n 300dagar.
Boffa: Gå ut och festa nu när allt är över ;)
↗ till inläggetBoffa: Gå ut och festa nu när allt är över ;)
Nej, börja spela Warhammer Online lolz.
Warhammer är inte ens kul så visst lär inte bli lika fäst vid det som vid WoW. >_>
↗ till inläggetAlla har vi olika smaker, själv tycker jag att Warhammer Online slår WoW på alla sätt och vis. Möjligen end game PvE:n är bättre i WoW, men det är ju för att WAR är ett PvP-baserat MMORPG.Warhammer är inte ens kul så visst lär inte bli lika fäst vid det som vid WoW. >_>
↗ till inläggetBoffa: Gå ut och festa nu när allt är över ;)
ja ut och festa nu när allt är över, för wow hindrar ju en från att leva. svårt att bara ge f*n i att spela på helger när man ska ut, och spela på fritiden när man har tid och har lust att spela ? ett spel är liksom till för att få tiden att gå och ha kul.
↗ till inlägget↗ till inläggetett spel är liksom till för att få tiden att gå och ha kul.Boffa: Gå ut och festa nu när allt är över ;)
Att spela för att tiden ska gå tycker jag är smått onödigt. Då skulle jag hellre göra något nyttigare istället.
↗ till inläggetDu är f*n så mycket mer nötare än alla andra här på forumet. Så du ska inte säga nåt.↗ till inläggetBoffa: Gå ut och festa nu när allt är över ;)
ja ut och festa nu när allt är över, för wow hindrar ju en från att leva. svårt att bara ge f*n i att spela på helger när man ska ut, och spela på fritiden när man har tid och har lust att spela ? ett spel är liksom till för att få tiden att gå och ha kul.
Dessutom har du ingen aning om varför jag igentligen raderade gubbarna.
Och jag tackar samt bockar för Garones signatur.
↗ till inlägget↗ till inläggetDetta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er.
Grattis Boffaroffe. Du har klarat ett av dom svåraste sakerna man kan göra i livet, komma över ett beroende. Och det du gjorde var helt rätt. Deleta dom är det bästa man kan göra egentligen, om man verkligen vill komma över ett beroende. Nu är det dags att leva livet, Boffa. Gå ut med polarna, festa hela kvällarna. Good bye, WoW, hello Life!
gz mig 4000 kr. sålde min tibia-char.
sen började jag wow, ehauehauea!
4k omfg? lv ? :huh:
↗ till inläggetDu är f*n så mycket mer nötare än alla andra här på forumet. Så du ska inte säga nåt.↗ till inläggetBoffa: Gå ut och festa nu när allt är över ;)
man behöver inte vara imbanerd för att cleara SWP, räcker att man gör dailysen på en timma och sedan kanske raidar 3 timmar på kvällen istället för att titta på tv som alla andra gör. tycker att det var taskigt att vara snutig. :()
okej.. så med tanke på att du tackar för Garones signatur så antar jag att du tycker att jag är en idiot. varför ? jag skrev inget om dig , eller till dig ens. ja skrev till wAcko för han antar att man kan dra och festa när man inte spelar wow, och att man inte kan festa när man spelar wow. och ja, jag är väll den största nötaren men va f*n vet du om mitt irl, och varför ska jag inte säga nåt ? och till sist, nej jag har ingen större aning om varför du deletade gubbarna förutom att det står på dina youtube länkar.
↗ till inläggetDet du sa nu lät ju rent ut sagt patetiskt.Boffa: Gå ut och festa nu när allt är över ;)
Gå och festa?
Boffaroffe spelade ju inte wow 24/7, eller hur?
Så han hade massa tid till annat.
Som sagt så var det en annan anledning för att han raderade gubbarna.
↗ till inläggetnaah Blood Elfs passar bäst som hunter har en i lvl 48lol jag tycker att undead passar bäst som rogue mage priest o warlock asså alla classer dom kan vara utom warrior fasst troll passar ju bäst som hunter eller shaman ;) ...tycker jag...Varför är alla horde intresserade av att vara undead när dem är rouge? Jag tycker troll passar bättre.
Nop....Orc passar bäst som Hunter! :bah:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in