💬
Logga in
Fuska.se

Webdesign

17 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hejsan! :lol:

Jag gjorde en design till min hemsida, så tänkte bara fråga vad ni tycker skriv exakt vad ni tycker (kan ta kritik ^^)

post-59203-1206903974_thumb.jpg

tråkiga färger, inga konturer, spara i png nästa gång.

det enda bra var skuggningen.

31 Mar 2008
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

hm png nää, du vet man ska ladda up den med...

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

hm png nää, du vet man ska ladda up den med...

Man ska spara i png... <_<

30 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare

**tråkiga färger, inga konturer, spara i png nästa gång.

det enda bra var skuggningen**

Antingen skojjar du double eller så tänker du med rövhålet.

Innan du skriver dålig kritik till andra ska du tänka på hur bra

du är.

Det är som att en kiosksnubbe ska säga till en mästerkock att hans

mat är inte god.

BTT:

Sidan var för simpel .. loggan och menyn var bra men developa den lite mer.

Annars så skicka den till mig genom msn ([email protected])

så jobbar jag lite på den fast det kostar sitt pris , men vi diskuterar i msn om

du är intresserad.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

tyvärr ska inte denna designen användas mer ^^

8 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

**tråkiga färger, inga konturer, spara i png nästa gång.

det enda bra var skuggningen**

Antingen skojjar du double eller så tänker du med rövhålet.

Innan du skriver dålig kritik till andra ska du tänka på hur bra

du är.

Det är som att en kiosksnubbe ska säga till en mästerkock att hans

mat är inte god.

BTT:

Sidan var för simpel .. loggan och menyn var bra men developa den lite mer.

Annars så skicka den till mig genom msn ([email protected])

så jobbar jag lite på den fast det kostar sitt pris , men vi diskuterar i msn om

du är intresserad.

Ursäkta? Jag kan inte för 5öre koda ett spel, men jag vet ju när jag spelar ett dåligt spel, och då klagar jag på det.

Så innan du ger folk kritik om hur dom ger kritik. Tänk på att du är ett rövhål som borde vara tyst!

Ang. hemsidan så var det väl en sak jag gillade, ränderna, men du har överanvänt dem så att sidan ger en huvudvärk, typ. Kör ränderna på bara bakgrunden, inte där du har tänkt ha text osv.

14 Oct 2008
Nivå 5 · Fuskare

håll dig till ett språk på menyn ;)

15 Oct 2008
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

håll dig till ett språk på menyn ;)

Word!
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

tyvärr ska inte denna designen användas mer ^^

Men då gjorde du ju denna tråden helt i onödan?

Nivå 2 · Novis

sluta klaga på hans sida! huvudsaken att han har en sida!! det är väl inte så lätt att göra en sida!! testa själva om ni tror att det är busenkelt

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

sluta klaga på hans sida! huvudsaken att han har en sida!! det är väl inte så lätt att göra en sida!! testa själva om ni tror att det är busenkelt

Lol. Han ville ha kritik på sin sida & han frågade vad vi tyckte om den?

Detta är ett Feedback forum.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Nej, huvudsaken är inte att man har en sida. Hellre ingen sida alls än en dålig sida. Om ingen ger honom kritik (notera: inte samma sak som att klaga) kommer han aldrig att bli bättre.

Och ja, att göra en hemsida är busenkelt och jag har själv gjort flera. Men att göra en bra hemsida är en helt annan sak och det kan man aldrig uppnå om folk bara håller käften och håller inne med sina åsikter (eller om du nu vill kalla det för klagomål).

Faktum är att jag skiter i om det är enkelt att göra eller inte. Ungefär som speed metal, man måste vara jävligt skicklig för att kunna spela det men det låter ändå inte bra.

17 Oct 2008

Bilden ser ut som tidigt 1990-talet

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15

den är dplig kvaltité och den är också gammal, ingen ideé att vi snackar om denna längre eftersom jag inte använder den :)

18 Nov 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej, huvudsaken är inte att man har en sida. Hellre ingen sida alls än en dålig sida. Om ingen ger honom kritik (notera: inte samma sak som att klaga) kommer han aldrig att bli bättre.

Och ja, att göra en hemsida är busenkelt och jag har själv gjort flera. Men att göra en bra hemsida är en helt annan sak och det kan man aldrig uppnå om folk bara håller käften och håller inne med sina åsikter (eller om du nu vill kalla det för klagomål).

Faktum är att jag skiter i om det är enkelt att göra eller inte. Ungefär som speed metal, man måste vara jävligt skicklig för att kunna spela det men det låter ändå inte bra.

det vet jag!! men då ska jag klaga på dina eller??? så klaga inte!!! gör en nu och visa mig

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

det vet jag!! men då ska jag klaga på dina eller??? så klaga inte!!! gör en nu och visa mig

Lär dig se skillnad på att klaga och kritisera.

Senast ändrad:

20 Nov 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag gör gärna en tills imorgon.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in