💬
Logga in
Fuska.se

Kan Man Ta Bort Saker Som Man Bränt På En Dvd Plus R Skiva

14 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Kan jag ta bort om jag har bränt en film på en dvd plus R skiva

svara snabbt!

Nivå 16 · Legendfuskare

Ta bort går väl om du spiller färg på den eller nåt men ta bort så att man kan bränna igen funkar bara med RW skivor

↗ till inlägget

Kan jag ta bort om jag har bränt en film på en dvd plus R skiva

svara snabbt!

Du kan ta bort filmen, men sen kan du inte använda skivan igen. Du måste köpa, som WASD sade; en DVD-RW skiva för att kunna använda skivan två eller flera gånger.
Nivå 5 · Fuskare

Men har du en Dvd + RW dom kan du lägga in och ta bort filmerna och lägga in nytt och så.

Ett bra program att formatera dom i är nero 8 kostar dock

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men har du en Dvd + RW dom kan du lägga in och ta bort filmerna och lägga in nytt och så.

lol, palla köpa likom...

TPB ftw ;)

imo borde alla program vara gratis.

vad är skillnaden på en DVD + och en DVD - skiva?

13 Oct 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

lol, palla köpa likom...

TPB ftw ;)

imo borde alla program vara gratis.

vad är skillnaden på en DVD + och en DVD - skiva?

Man kan alltid drömma...

Eller bli en pirat.

DVD-R är det äldsta och mest kompatible med "vanliga" spelare.

DVD+R är yngre och påstås vara "bättre" än -r, men jag har inte lyckats reda ut på vilken sätt och på vilket sätt det skulle ha någon betydelse för oss vanliga användare.

DVD-RAM är som en jättefloppy eller som en långsam liten hårddisk.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

nepp funkar inte väll när du har lagt på saker på den så går det inte ta bort saker.

14 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #8

okej

15 Oct 2008
Nivå 2 · Novis

Saker är skit lätt att ta bort från skivor! Alla sorter, Cd-r, CD+r, CD-RW, DVD+R, DVD-R och resten!

Saxar, spikar, linjaler, knivar, ja allt som är vast kan man ta bort saker från skivor med :P :D

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Saker är skit lätt att ta bort från skivor! Alla sorter, Cd-r, CD+r, CD-RW, DVD+R, DVD-R och resten!

Saxar, spikar, linjaler, knivar, ja allt som är vast kan man ta bort saker från skivor med :P :D

öh...explain further please?
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ska det behövas? :huh: OK då

Man ristar, klipper och skär.

OK, det var en onödig post av mig och oseriöst svar av mig, förlåt...

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ska det behövas? :huh: OK då

Man ristar, klipper och skär.

OK, det var en onödig post av mig och oseriöst svar av mig, förlåt...

det lät faktiskt ganska vettigt först:P har hört att om man typ haft sönder sitt nintendo DS spel kan man dra en kniv ( dock platta sidan, inte vassa ) mot baksidan så funkar det, är dock inte säker då jag aldrig testat..
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13

OSERIÖSA AB!

Nivå 8 · Veteranfuskare

lite mycket off-topic här va? han undra om det går att ta bort filer som man har bränt till en DVD+R skiva.

Senast ändrad:

16 Oct 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

lite mycket off-topic här va? han undra om det går att ta bort filer som man har bränt till en DVD+R skiva.

Svaret är nej.

En DVD+R skiva är inte tillför att kunna formatera eller ta bort filer man bränt.

Men dock är DVD+RW (ReWriteable) det.

Så köp en bunt dvd+rw's och bränn på.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in