wtf har hänt med Realmlisten? Repareraren? Vafan har hänt?
wtf har hänt med Realmlisten? Repareraren? Vafan har hänt?
Installera om wow.
Realmlisten ligger i world of warcraft/data/EnGB
↗ till inläggethaha lyckat försök av blizzard att bli av med private servrarRealmlisten ligger i world of warcraft/data/EnGB
Gizmo: Hittar inget sånt i min hårdisk....
Fattar inte att Blizzard inte kan komma på något bättre, måste de ens ha en realmlist, varför inte göra att man kommer in på realmsen automatiskt. Då kanske man kan bli av med alla dessa jä*la privat servrarna en gång för alla.
WASD,Xade@ Tror inte att dem försöker bli av med private servrarna. Det där skulle vara för lamt, skulle dem verkligen vilja bli av med dem skulle dem helt enkelt packat clienten med themidia och kodat in realmlisten på login servern.
↗ till inläggetOch det hade inte funnits några sätt alls att konfigurera om det så att det hade funkat att spela på privatservrar.WASD,Xade@ Tror inte att dem försöker bli av med private servrarna. Det där skulle vara för lamt, skulle dem verkligen vilja bli av med dem skulle dem helt enkelt packat clienten med themidia och kodat in realmlisten på login servern.
Jag spelar itne privat iaf... Men ville kolla vart den ligger om någon kompis vill lira det... ELler om vi ska lana... Ajja, jag har hittat det. Bara att söka i Hårdisken. Min kompis sa att man kunde det :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in