--
Ska Köpa Ny Dator
↗ till inläggetHej hej.. Nu har jag bestämt mig att jag ska köpa en Bra gamig Dator.. Så jag undrar om ni kunde tipsa mig om någon bra mellan 13-1700.. Vill gärna ha en kvalitets dator och bra support:)
Du får ingen bra dator för under 5000.
----------------
Går du på wAckos alternativ får du se till att köpa en riktigt stor skärm också, om du inte redan har en. Allt under 1900 x 1200 blir extremt overkill med HD 4870 X2.
↗ till inläggetHar du så himla rätt i.Går du på wAckos alternativ får du se till att köpa en riktigt stor skärm också, om du inte redan har en. Allt under 1900 x 1200 blir extremt overkill med HD 4870 X2.
En 24*Widescreen skulle få dig att vilja hoppa in i skärmen.
Garanterad crysis på high, min vän.
↗ till inläggetNog garanterad Very High.↗ till inläggetHar du så himla rätt i.Går du på wAckos alternativ får du se till att köpa en riktigt stor skärm också, om du inte redan har en. Allt under 1900 x 1200 blir extremt overkill med HD 4870 X2.
↗ till inläggetNog garanterad Very High.↗ till inläggetGår du på wAckos alternativ får du se till att köpa en riktigt stor skärm också, om du inte redan har en. Allt under 1900 x 1200 blir extremt overkill med HD 4870 X2.
Har du så himla rätt i.
Garanterat mycket fps på högsta inställningar.