Hm, vet inte exakt senaste, några nyligen klarade: Black Temple (jag hade klarat innan patchen dock, stod inget), Classic Raider och Karazhan med min gröngearade alt :).
Senaste Upplåsta Archivement?
The Green Hills of Stranglethorn
Magtheridon's lair (defeat Magtheridon). j*vla budget raid.
BT/MH klarat
heroic mana tombs :)
Make Love Not Warcraft <3
hummm, tror det var Zul'Aman achievmentet.
Heroic MgT completed.
fick nyss min albino-drake.
f*n va najs Wacko :P
Hur får man 50 mounts? Några tips hur man blir exalted med t ex Thunderbluff, darkspear trolls? (så man kan köpa deras raptor/kodo mounts).
Fick Gruul´s Lair några h se
↗ till inläggetGöra quests i start zoner, lämna in cloth.f*n va najs Wacko :P
Hur får man 50 mounts? Några tips hur man blir exalted med t ex Thunderbluff, darkspear trolls? (så man kan köpa deras raptor/kodo mounts).
Senast upplåsta: Zul'Aman, döda Zul'Jin.
Nästa: Ambassador Zanter wohoo! :D
↗ till inlägget↗ till inläggetGöra quests i start zoner, lämna in cloth.f*n va najs Wacko :P
Typ gjort alla quest, + man får bara 75 rep per 20 runecloth :<
↗ till inlägget↗ till inläggetf*n va najs Wacko :P
Göra quests i start zoner, lämna in cloth.
skaffa 30 av alla badges och köp ifrån bg vendor.
offtopic. f*n vad det regnar..
Jo, det är ju 5 mounts. Sen ska jag ha typ 35-40 till
↗ till inlägget↗ till inläggetf*n va najs Wacko :P
Göra quests i start zoner, lämna in cloth.
Mycket enkelt att bli exalted endast genom quests
↗ till inläggetJo, det är ju 5 mounts. Sen ska jag ha typ 35-40 till
Köp alla 60% mounts och alla epic mounts + alla 60% flying + Netherwing + Hippogryph + Skettisraysaken + Brewfest + Headless + pvp mounts + ZA mount + alar + attunments + Raven lord + ZG mounts + Baron mount + Engineering mounts + Tailoring mounts.. Samt TCG mounts
GL HF XD
OT: Låste upp Explore Eastern Kingdom och ska dra Kalimdor idag sen Outland. Samt fixa 25 tabards och få en sexig Tabard of the Achiever (<3 atlasloot)
Vad är Engineering mounts & Tailoring mounts?
jag vet att det finns en engineering helikopter, men va f*n finns de för tailoring mounts? Oo
Åk runt och gör quest, du får Thunder Bluff rep i Desolace och 1k Needles och Darkspear rep i Desolace och The Hinterlands