Har bara spelat Tekken 2 >< men det är ju Yoshimitsu som gäller. (:
Någon Som Gillar Tekken Spelen?
Lie tror jag han heter han liknar jackie chan lite men iallafall jag är grym med han
Devil Jin är min favorit från Tekken 5
↗ till inläggetPrecis↗ till inläggetNäe, Devil Kazuya=Tag tournament.Finns Devil Jin i tag tournament? :o
Devil Jin=Tekken 5.
Devil jin 4 the win :D
jag tycker inte sista bossen i tecken 5 e specielt svår jag spöade honom försat gången jag spelade kampanjen
fast det var med devil jin så det är väldigt lätt med honom.
Har spelat alla tekken spel förutom tag tournament. Jag måste säga att Raven är den bästa för mig. Kan typ 80% av hans moves utantill. Klarade Jinpachi på perfect två gånger i rad med honom.
Raven har jag för mig är rätt bra
han är j*vligt ful bara
Law ftw
har fått tekken 5 nu Raven ÄGER! :)
Ja visst gör han...
Heihachi är också bra... är inte like bra med honom som med Raven men han har starka attacker som kan vinna nästan varje match.
Jin ! Har bara spelat hos kompisar, fastnar grymt lätt. Har inte Ps2/Ps3 själv.
↗ till inläggetDevil Jin är skit bra, men han är kass om man inte kan alla hans attacker.Devil jin 4 the win :D
jag tycker inte sista bossen i tecken 5 e specielt svår jag spöade honom försat gången jag spelade kampanjen
fast det var med devil jin så det är väldigt lätt med honom.
Jag visste ingen utav hans attacker när jag hade fått han, sen lärde jag in alla hans attacker, vet man alla hans attacker så blir han ultimat.
Jo men så är det med alla gubbar :P
Det var väldigt längesen jag spelade Tekken så kommer inte riktigt ihåg vad min favvokaraktär heter men tror att han heter Eddie.
har kört lite nu på tekken 5 och mina favoriter är Feng,Raven,Heihachi och Devil jin
Jag gillar det :P Det gubben jag gillar är Eddie. Han är ganska cool faktiskt.
Jin (Tekken 4)
paul pheonix är GRYMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!
Vet inte! Gillar inte Tekken spel!