För det första är du bara elva år, det riktiga lidandet har inte ens börjat!
För det andra är du inte kär i fyra pers, det är väl nån sorts besatthet när man inte kan sluta tänka på någon och dom inte visar några som helst känslor tillbaka.
Om du nu vill ha nån tjej så gå inte och säg det till henne om du inte är hundraprocentigt säker på att hon känner likadant, då kan det få bakvänd effekt och tjejen drar sej ifrån dej. Få henne att tycka att du är speciell och bättre än alla andra killar!
Börja inte slåss och bli en "bråkmakare" som någon tidigare skrivit, det imponerar inte på någon i en stad med mer än tusen invånare. Lär dej lite häftiga grejer istället som cold reading, trolleritrick eller kanske nån dans? Vad vet jag.
Om du inte bara hade vart elva år hade jag rått dej att börja gå gym, men det ska du inte göra för tidigt, köp lite snygga nya kläder istället, kanske ett halsband eller armband, det behöver inte vara något dyrt, klipp dej snyggt och blek tänderna eller nåt ;) Man behöver inte nödvändigtvis vara snygg, bara man ser fräsh ut, tjejer tänder mer på status och makt än utseende, det är bevisat, så bli klassens coolaste kille! :)
Men som sagt, du är bara elva år så du ska inte lägga för mycket krut på allt det än, det kommer med tiden, och det är definitivt inte ett skäl att begå självmord! Herregud, tror du att du kommer leva ihop och gifta dej med dom här tjejerna när du blir äldre? Ni kommer förändras allihopa, livet har knappt börjat än!
Du sa att du bara har fyra kompisar, men vad är det riktiga problemet? Jag har alltid varit ganska poppis i skolan, men totalt utfryst på fritiden, har vart det alltid och är det fortfarande. Men vill du få intressantare vänner så kan du inte bara vara dig själv, du måste vara den allra bästa sidan av dej själv, tänk på de egenskaper du vill att folk ska beakta hos dej, det kan vara humor, intelligens etc, och tänk sen på det du inte är nöjd med hos dej själv, som att du inte kan sitta still eller liknande, och gör något åt det. Iakta andra människor och lär dej vad de tycker om och letar efter hos folk.
...Nu orkar jag f*n inte skriva mer...