💬
Logga in
Fuska.se

Problem...

63 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

NEJ!!!! Du skall inte ta självmord det är det värsta man kan göra!!

Ditt liv kommer att ordna upp sig ge det bara lite tid. Kolla på dig själv du är bara 11 år har lång tid kvar att leva du kommer säkert att få dina tjejer snart det kanske bara är dem i klassen som inte gillar dig vem vet det kanske finns flera där ute som gillar dig ;)

24 May 2008
Nivå 0 · Nykomling

Har samma problem, Med at jag gillar många och INGEN gillar mej jag e typ med 2 st hela tiden en är typ lite störd och bara hittar på saker som jag med blir inblandad i och den ena bråkar jag med hela tiden

Senast ändrad:

30 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling

Du lever i 89 år till om du blir 100. Så vänta bara.

5 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hej! Jag är skitkär i några personer

För det första går det att vara kär i flera personer? Sen självmord? du är 11 år inte ens hälften av hälften av ditt liv har du levt.
12 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

är du kär i 4 pers får du f*n skylla dig själv?

tänk om tjej 1 gillar dig, så blir ni "ihop"

sen börjar tjej 2 gilla dig, då vill du kanske ha henne mer?

du måste lära dig prioritera!

9 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

ska du flytta nångång? då isf kan du hitta nån som du vill känna eller vad f*n du vill göra

12 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

För det första är du bara elva år, det riktiga lidandet har inte ens börjat!

För det andra är du inte kär i fyra pers, det är väl nån sorts besatthet när man inte kan sluta tänka på någon och dom inte visar några som helst känslor tillbaka.

Om du nu vill ha nån tjej så gå inte och säg det till henne om du inte är hundraprocentigt säker på att hon känner likadant, då kan det få bakvänd effekt och tjejen drar sej ifrån dej. Få henne att tycka att du är speciell och bättre än alla andra killar!

Börja inte slåss och bli en "bråkmakare" som någon tidigare skrivit, det imponerar inte på någon i en stad med mer än tusen invånare. Lär dej lite häftiga grejer istället som cold reading, trolleritrick eller kanske nån dans? Vad vet jag.

Om du inte bara hade vart elva år hade jag rått dej att börja gå gym, men det ska du inte göra för tidigt, köp lite snygga nya kläder istället, kanske ett halsband eller armband, det behöver inte vara något dyrt, klipp dej snyggt och blek tänderna eller nåt ;) Man behöver inte nödvändigtvis vara snygg, bara man ser fräsh ut, tjejer tänder mer på status och makt än utseende, det är bevisat, så bli klassens coolaste kille! :)

Men som sagt, du är bara elva år så du ska inte lägga för mycket krut på allt det än, det kommer med tiden, och det är definitivt inte ett skäl att begå självmord! Herregud, tror du att du kommer leva ihop och gifta dej med dom här tjejerna när du blir äldre? Ni kommer förändras allihopa, livet har knappt börjat än!

Du sa att du bara har fyra kompisar, men vad är det riktiga problemet? Jag har alltid varit ganska poppis i skolan, men totalt utfryst på fritiden, har vart det alltid och är det fortfarande. Men vill du få intressantare vänner så kan du inte bara vara dig själv, du måste vara den allra bästa sidan av dej själv, tänk på de egenskaper du vill att folk ska beakta hos dej, det kan vara humor, intelligens etc, och tänk sen på det du inte är nöjd med hos dej själv, som att du inte kan sitta still eller liknande, och gör något åt det. Iakta andra människor och lär dej vad de tycker om och letar efter hos folk.

...Nu orkar jag f*n inte skriva mer...

Nivå 0 · Nykomling

Är det inte uppenbart? Du behöver skaffa en hobby. Med en hobby så har du något att göra med dina kompisar.

Tänk efter, vad tycker du är roligt och vad har du möjlighet att göra ofta? Älskar du att spela fotboll, skatea, bada, spela basket?

Du behöver helt klart något att göra med dina kompisar och något annat att tänka på än hur tråkigt ditt liv är. För min egen del har det inte varit nödvändigt eftersom att jag har en så bra familj som jag tycker det är roligt att vara med, men i ditt fall låter det som du behöver göra något.

Nivå 0 · Nykomling

Jag är en av hans kompisar, och jag kan säga att, den här killen överdrev ganska mycket när han skrev detta, enligt honom ska jag vara en som bara HELA tiden snackar om spel, vilket inte är sant. <_<

Han själv var ju klassens nörd

så det är självklart att tjejerna i klassen inte brydde sig om honom..

Han själv får spela dagen ut, om han vill, och han gör det också.

Det var inte några, utan 8-9 stycken han gillade..

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hej! Jag är skitkär i några personer, men ingen av dem gillar mig. Det säger de iaf men det kanske inte är sant... Jag har sagt hur mkt jag gillar dem men ingen av dem gillar mig. Jag har så tråkigt annars för jag har fyra vänner som jag är med. En är jag inte med så mkt med, en bråkar jag med hela tiden, en är lite galen och jag är inte med honom så mkt och en är jag med oftast men han pratar bara om Nintendo och SSBB. Jag har ett så j*vla tråkigt liv hemma också. Jag har faktiskt lite självmordstankar. hjälp mig snälla... Ge mig tips!

suck, borde finnas åldersgräns på de här forumet. det här tar värkligen priset på dummaste inlägget på de här forumet jag sätt på länge, en 11 åring som tänker begå självmord för att ingen han känner är kär i honom? jesus, vänta ett par år så kanske folk gillar dig? du måste vara ganska töntig om du skriver ett sånt här inlägg-,- kanske därför ingen gillar dig?

Varför är du alltid så j*vla spydig/taskig? xD

Eftersom det va "off-topic" så måste jag väl skriva lite "on-topic" också... Ta inte självmord.

24 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hej! Jag är skitkär i några personer, men ingen av dem gillar mig. Det säger de iaf men det kanske inte är sant... Jag har sagt hur mkt jag gillar dem men ingen av dem gillar mig. Jag har så tråkigt annars för jag har fyra vänner som jag är med. En är jag inte med så mkt med, en bråkar jag med hela tiden, en är lite galen och jag är inte med honom så mkt och en är jag med oftast men han pratar bara om Nintendo och SSBB. Jag har ett så j*vla tråkigt liv hemma också. Jag har faktiskt lite självmordstankar. hjälp mig snälla... Ge mig tips!

suck, borde finnas åldersgräns på de här forumet. det här tar värkligen priset på dummaste inlägget på de här forumet jag sätt på länge, en 11 åring som tänker begå självmord för att ingen han känner är kär i honom? jesus, vänta ett par år så kanske folk gillar dig? du måste vara ganska töntig om du skriver ett sånt här inlägg-,- kanske därför ingen gillar dig?

Varför är du alltid så j*vla spydig/taskig? xD

Eftersom det va "off-topic" så måste jag väl skriva lite "on-topic" också... Ta inte självmord.

Varken spydig eller taskig. Detta är inte lunarstorm.

Och ta för i fasiken INTE självmord.

5 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

suck, borde finnas åldersgräns på de här forumet. det här tar värkligen priset på dummaste inlägget på de här forumet jag sätt på länge, en 11 åring som tänker begå självmord för att ingen han är kär i gillar honom? jesus, vänta ett par år så kanske folk gillar dig? du måste vara ganska töntig om du skriver ett sånt här inlägg-,- kanske därför ingen gillar dig?

Killen mår skitdåligt och vad gör du? Kränker honom ännu mer. Hur j*vla bra är det egentligen?

håller med dig:

om han mår dåligt så ska du inte göra det värre

säga att han är en tönt:det är dumt att göra så det kan jag säga

22 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det var inte några, utan 8-9 stycken han gillade..

Då är det självklart... han är inte kär han är bara så j*vla desperat efter att ha en tjej satt han tror att alla som tittar på honom tycker om honom.

Typiskt nördar som inte gör något annat än spela om dagarna tills dagen kommer då han ser en tjej för första gången i sitt liv, då är dom tydligen helt plötsligt kära , tycker ordet används lite vårdlöst men ok. Och typiskt larvigt av en 11 åring att göra en diskusion om detta ens, jag menar kär i 8-9 pers det är för f*n hela din klass, det är skillnad på tycka någon är snygg och att vara förälskad i någon och sen tro du ska få stöd i detta av någon här på fuska.se. "funderat på självmord" Skitkul, sluta skämta om så allvarliga saker, man blir ju förbannad.

23 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling

Ta inte självmord.

Du kommer att komma på nya tankar...

24 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling

Gör som du vill för o lösa dina problem grabben, men ärligt talat dåligt skämt och om det bara var för lite mer uppmärksamhet så är det bara ännu mer äckligt.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Seriöst 8,9 pers?

Ta själmord om du vill, om du gör det vilket du inte kommer göra så slipper du allafall allt dåligt ^^. Men allt bra också :P

För att en tjej ska gilla dig så imponera på henne, Typ lär dig att spela :gitarr:. Om du är tjock så ska du motionera och skaffa snygga kläder. Men kom ihåg att "överdriv" inte när du ska typ impa för det är mesigt <_<.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Seriöst 8,9 pers?

Ta själmord om du vill, om du gör det vilket du inte kommer göra så slipper du allafall allt dåligt ^^. Men allt bra också :P

För att en tjej ska gilla dig så imponera på henne, Typ lär dig att spela :gitarr:. Om du är tjock så ska du motionera och skaffa snygga kläder. Men kom ihåg att "överdriv" inte när du ska typ impa för det är mesigt <_<.

om hon inte gillar honom när han är tjock så kommer hon nog inte gilla honom när han är smal heller, och de där med kläder kommer nog inte funka. man utgår oftast inte ifrån kläderna när man bedömmer en människa..
Nivå 0 · Nykomling

Jag kan se varför ingen gillar honom =/ Vem f*n går och gnäller på ett diskussionsforum om något sånt här? (Inte för att jag inte uppskattar ett gott skratt med jämna mellanrum).

Det gäller inte att ha på sig senaste modet eller ha någon speciell frisyr. Allt hänger på dig själv som person. Våga gå och prata med folk, var öppen.

Är du med någon tjej du gillar och omgiven av andra personer där så kan du alltid köra något som "Liksom, jag skulle lätt kunna ligga med dig asså, du är ju okej faktiskt" - Detta visar att du har känslor samtidigt som det stärker din manlighet, allt på ett någorlunda komiskt sätt (Som ligger precis mellan seriös och skämtsam, villket skyddar dig från eventuellt pinsamma situationer). Nu kanske inte just de där orden passar så bra i alla lägen bland alla slags personer, men ni får anpassa meningen efter behov.

Det handlar inte alltid om utseende (Fast utseende är bra för första intrycket), utan det handlar om personligheten, och hur öppen du är med dina känslor och åsikter.

31 Oct 2008

Att du har tankar på att begå självmord är verkligen inte en bra tanke. Du är ju bara elva år gammal. Som Trips sade så har du långt kvar att leva. Att begå självmord nu är väldigt tidigt för dig. Gör det inte senare heller.

Det du ska tänka är att du börjar ett nytt liv. Alltså att du umgås med andra kompisar och försöker hitta någon tjej som passar dig, för då kommer livet gå mycket lättare för dig!

//Megadeth

25 Nov 2008
Nivå 0 · Nykomling

Skulle bara hälsa att alla problem är lösta, så ni behöver inte skriva nåt mer.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in