kom på en ide om en halo turnering, den går ut på att några (minst 8st) bestämmer en tid att lira halo på. Sen skulle man ju kunde satsa fm så det blev en slags tävling. Så är det nån som skulle vilja vara med??? :huh:
Halo 3
är med så fort jag fixat mitt live. Men bara om det är det dära modet när man bara får ha gravity hammer, kommer inte ihåg vad det heter.
låter bra ;)
någon annan som vill vara med?
↗ till inläggetlåter bra ;)
någon annan som vill vara med?
Får se när jag har fixat mitt Xbox Live, samt att jag skaffa Xbox 360 igår, så jag är inte direkt pro på att köra :o
det går nog, du hinner nog öva för det går ju inte "undan" <_<
jag kan va men med senare! ;)
låter fin fint! :lol:
jag kan va med har redan live så det e bara att säga till ;)
↗ till inläggetlåter bra, några fler?jag kan va med har redan live så det e bara att säga till ;)
Jag har allt så jag kan vara med. Fast det beror på när.
↗ till inläggetvi ska ju försöka med en tid där alla kan ;)Jag har allt så jag kan vara med. Fast det beror på när.
Jag hänger på lätt säg en tid och plats bara så e jag me.
Och du som sa en "mod" med bara hammare. Det är ett annat
game och heter Hammerzeit, men slopa gärna det.
SWORDS FTW!!!
Hajar ni? ;)
Jag är med.
Varför inte bara vanlig Slayer?
jo, vi kan ju köra olika, nu tycker jag att det är dags att vi drar igång det här snart, kanske under jullovet?
Skriv upp mig jag vill vara med :P
Jo, nån gång under lovet blir bra. Men helst inte nästa vecka.
Jag kan också vara med. Bered er på att få spö :D
Jag är med.
har fixat live xd
↗ till inläggetTja!Jag hänger på lätt säg en tid och plats bara så e jag me.
Och du som sa en "mod" med bara hammare. Det är ett annat
game och heter Hammerzeit, men slopa gärna det.
SWORDS FTW!!!
Hajar ni? ;)
Jag kan vara med om några veckor när jag har varit på semester och aktiverat mitt live,Men vad ska vi köra för maps?
Typ nåt map pack?
Jag har alla så för mig kvittar det vilken map.
Hehe, det var ju väldigt länge sen jag gjorde tråden och det har aldrig blivit nåt så jag tror inte jag kommer va med, men om nån tar på sig ansvaret och skriver till alla som har skrivit här kanske ni kan fixa nåt