💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Är Bäst?

31 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

PS3 HAR MYCKET SNYGGARE GRAFIK!

Folk som dig är så otroligt irriterande, du skulle bara veta. I tråden har vi precis konstaterat att Playstation 3's prestanda inte alls är så bra som du och alla andra ovetande tror, det är så Sony har marknadsfört konsolen. PS3 har knappast ens bättre prestanda än Xbox 360, och att det skulle ha "MYCKET SNYGGARE GRAFIK" är ett ganska tragiskt påstående av dig. Dessutom skriver du bara ett j*vla påstående utan någon som helst grund eller källa. Ge oss ett bevis på att PS3 har bättre grafik eller stick.
Nivå 5 · Fuskare

PS3 = mer som en dator, man kan kolla på film, vara inne på internet, etc

360 = den är som en konsol ska vara, man kan spela spel, har bra online, etc...

24 Oct 2008
Nivå 3 · Lärling

Klart Playstation 3!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

PS3 = mer som en dator, man kan kolla på film, vara inne på internet, etc

360 = den är som en konsol ska vara, man kan spela spel, har bra online, etc...

Xbox 360 är mycket mer lik en dator än Playstation 3.

Varför det Kebabpizza?

Seriöst, folk som inte motiverar sig hamnar på Fuska.se's inofficiella svartlista direkt.

Nivå 5 · Fuskare

suck, varför skriver alla inlägg som typ "HELT KLART PS3 NI E DUMMA!", är det så svårt att skriva 2 meningar text, till och med jag grejade ju de ><. btw varför är 360 mer lik en dator än PS3?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag skulle säga att min favorit är 360 eftersom jag har spelat den mer och vänjt mig vid 360 kontroller/Grafik mm.

Jag har nästan aldrig spelat PS3 så jag kan inte riktigt säga vilken som är bäst enligt mig. Man kan inte bara gå på fakta utan man måste ha testat båda innan man kan avgöra vilken man tycker är bäst.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag skulle säga att min favorit är 360 eftersom jag har spelat den mer och vänjt mig vid 360 kontroller/Grafik mm.

Jag har nästan aldrig spelat PS3 så jag kan inte riktigt säga vilken som är bäst enligt mig. Man kan inte bara gå på fakta utan man måste ha testat båda innan man kan avgöra vilken man tycker är bäst.

Du skulle nog inte ens se en skillnad på grafiken.

Nivå 2 · Novis

Xbox 360'n är helt klart övertygat bättre än PS3'n enligt mig

25 Oct 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

btw varför är 360 mer lik en dator än PS3?

Xbox 360 har i princip datorkomponenter som man tryckt in i en låda. Detta är också förklaringen till att det är så lätt att porta spel från 360 till PC.
29 Oct 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #30

Okej tack för dom som har skrivit i det här fourumet men det blir någ PS3 än då!:)

Nivå 5 · Fuskare

Haha, ja. Du frågar vilket som är bäst, men ändå så skriver du PS3's grafik är mycket bättre osv. Men enligt mig tycker jag PS3 är bättre, har bättre spel och skönare kontroll.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #32

Okej men jag jag ska köpa PS3 för jag tycker dom har skönare dosor och sånt!:)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in