💬
Logga in
Fuska.se

Violet Proto Drake

24 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Är det någon som ska försöka skaffa denna "skönheten". Jag tycker det är sjukt svårt men ska försöka. http://www.wowhead.com/?spell=60024

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Inte svårt, tar bara tid

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Inte svårt, tar bara tid

Jo du har rätt, men synd att det tar för lång tid. <_<
Nivå 16 · Legendfuskare

är ju rätt dyrt också, jag trodde den var 310% och funderade på det men fick reda på att det var 280% så jag skiter i det, det är några andra drakar som är liknande som kommer i WotLK som är 310%

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5
↗ till inlägget

är ju rätt dyrt också, jag trodde den var 310% och funderade på det men fick reda på att det var 280% så jag skiter i det, det är några andra drakar som är liknande som kommer i WotLK som är 310%

Enligt WoWhead så är den 310% mount.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Inte svårt, tar bara tid

Nej, det är bra att det finns vissa mounts som är så svåra att få att man kanske ser de 1 gång.
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Inte svårt, tar bara tid

Nej, det är bra att det finns vissa mounts som är så svåra att få att man kanske ser de 1 gång.

Hoppas man får den. Kommer bli så himla epic. :D
Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag kommer fixa den lätt. Är klara med alla halloween saker nu när dem tar bort alla "20 maskar" sakerna, så bara 7 saker kvar.

Ja, jag har brewfest kvar xD, så det kommer ta tid!

http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=21656.0

Där visar lite mer Proto-drakes, mounts & titles som man kan få för achievements :)

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

mjo men såg en spelare med den och då stod det 280% :<
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Och var såg du han? :P

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

lol ljug moar, det tar ett år för att kunna få den
Nivå 16 · Legendfuskare

...? va? Violet Proto Drake kan man ha nu, jag såg honom i shat och det var 280%, tror jag har screenshot, laddar upp det asap

edit: hade inte det :(

edit2: eller oj jag pratar om den som man får efter att ha samlat ihop 50 mounts :lol: Albino Drake nånting, den är nog 280% och den kan man få nu

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #13
↗ till inlägget

...? va? Violet Proto Drake kan man ha nu, jag såg honom i shat och det var 280%, tror jag har screenshot, laddar upp det asap

edit2: eller oj jag pratar om den som man får efter att ha samlat ihop 50 mounts :lol: Albino Drake nånting, den är nog 280% och den kan man få nu

Skaffa fakta före du säger något.
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skaffa fakta före du säger något.

Jag vet att det finns ett mount som man får för att ha 50 mounts och ett från alla dom där eventserna, jag bara blandade ihop dom, ett vanligt mänskligt fel, jag har fakta och jag googlar inte upp nåt innan varje inlägg jag gör här på fuska
Nivå 7 · Fuskare

Det är faktiskt inte så svårt, även om den är ful ;)

Varje mount räknas, med andra ord så kan du köpa alla 60% och 100% ground/flying. Dessutom alla flying 280%'s.

Är man exalted med bl.a If, Sw och darn så har du redan där runt 20 mounts. Sedan krävs ju bara skettis, ogri'la, netherwing, talbuken i nagrand, och du har runt 20-25 till. Resten är dock ett problem ;)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är faktiskt inte så svårt, även om den är ful ;)

Varje mount räknas, med andra ord så kan du köpa alla 60% och 100% ground/flying. Dessutom alla flying 280%'s.

Är man exalted med bl.a If, Sw och darn så har du redan där runt 20 mounts. Sedan krävs ju bara skettis, ogri'la, netherwing, talbuken i nagrand, och du har runt 20-25 till. Resten är dock ett problem ;)

Men nu pratade vi ju om mountet man får genom att göra alla seasonal achivements

27 Oct 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #17

Blev just klar med Hallow's End. Sex till så blir den min :lol:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Har du fixat alla 20 maskar? Vet att man inte behöver det men, bara frågar.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Har du fixat alla 20 maskar? Vet att man inte behöver det men, bara frågar.

Nej men eftersom att den nya patchen kommer snart så kan man säga att jag är klar ;)
28 Oct 2008

De kommer att ta bort Mask-achievementet har jag för mig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in