💬
Logga in
Fuska.se

Autowodcutter

13 svar · startad

jag undrar om det är nån som har eller kan länka en säker sida som har auto woodcutter o.s.v vill inte ha en massa j*vla virus som man oftast får :D

Nivå 4 · Lärling

sorry allt är virus

ända som inte är virus är ett program som heter RSbot men du får hitta det själv orkar inte skriva

27 Oct 2008
Nivå 6 · Fuskare

Lol Sgt_Denis. Rsbot funkar inte just nu. PvP updating. Men iaf, Det finns ju visa som inte är virus. Men då blir du säkert bannad från runescape .

↗ till inlägget

sorry allt är virus

ända som inte är virus är ett program som heter RSbot men du får hitta det själv orkar inte skriva

ok ok f*n synd :/ men RSBot funka inte pga PvP updaten

Nivå 1 · Novis

Rs är ju jättekul med bots <_<

29 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Lol Sgt_Denis. Rsbot funkar inte just nu. PvP updating. Men iaf, Det finns ju visa som inte är virus. Men då blir du säkert bannad från runescape .

Jepp Det funkar man måste updatera det med SVN men sedan den nya updatergen PVP så funkar det inte det har du rätt i.

Men att updatera det med SVN funkar för varrock updateringen...

Nivå 3 · Lärling

Varför ska man ju ha bot?

Man förkänar ju endå bann-.-

30 Oct 2008
↗ till inlägget

Men asså va f*n ska du komma hit och gnälla för vf tror du den hära sidan heter fuska.se?? tänk på det först innan du skriver!! och ja det är vell inte dit problem om jag blir bannad lr??

2 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men asså va f*n ska du komma hit och gnälla för vf tror du den hära sidan heter fuska.se?? tänk på det först innan du skriver!! och ja det är vell inte dit problem om jag blir bannad lr??

1. lär dig stava

2. sluta moana

3. fusk och hacks, skillnad?

6 Nov 2008
Nivå 1 · Novis

Det finns ett NYTT RSbot som är updaterat, som funkar nu efter alla updates osv (PVP) .. Men ska se om jag kan få tag i det, det var min polare som har det.. Han har typ ALLT

Nivå 0 · Nykomling

jagh ar bott

7 Nov 2008
Nivå 0 · Nykomling

Kör utan en massa bots.

Går utmärkt att lvla helt själv.

Nivå 6 · Fuskare

Gambet det vill man gärna se. Kan du fixa fram en länk till det? Jag läste för en dag sen att dom blev ägda av Jagex. Men vet inte om det stämmer.

11 Nov 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

1. lär dig stava

2. sluta moana

3. fusk och hacks, skillnad?

Wow.. Du ser två stavfel. Stör det dig? Poängen e ju att man förstår vad han skriver.. Och dem kanske vill ha bot's. Det är ju dem själva som väljer det.

↗ till inlägget
Gambet det vill man gärna se. Kan du fixa fram en länk till det? Jag läste för en dag sen att dom blev ägda av Jagex. Men vet inte om det stämmer.
Det finns en topic om han's vän's hack. Men.. Det var ju den där trojanen/viruset. Och en moderator har edidat hans meddelande i topicen och tagit bort linken.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in