💬
Logga in
Fuska.se

Blir Denna Grafik Kort Bra Till Datan

13 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

hej jag undrar om detta Grafikkortet blir bra! allså att spela Warcraft 3 frozen throne på battlenet! och gör så datan blir snabb! vill veta det så fort som möjligt! vill veta också vilka länk man kan gå in och kolla på ett bra grafik kort med ett bra pris! om nu inte denna grafik kort passar till ;)

Webhallen Grafikkort

jag kanske har tänkt mig att köpa den :) :gitarr: :kung:

Nivå 5 · Fuskare

Skulle tro att du kan spela WC3 med det eftersom WC3 är gammalt.

Lol suger till nya spel men t.ex cod4,bf2,wow funkar bra på med-hög installeringar.

Har själv en special byggd geforce 8500. Som är 200mhz bättre.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

jag har faktis tänkt mig warcraft 3 och det är populärt fortfarande! jag får nästan bara klag och inga tips! ge mig lite tips hur man får en grafik kort billigt och gratis!! tänk er för för det står faktis på! ärligt svar!!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Lol suger till nya spel men t.ex cod4,bf2,wow funkar bra på med-hög installeringar.

Har själv en special byggd geforce 8500. Som är 200mhz bättre.

går och ha medel med det grafik-kortet på bf2
Nivå 16 · Legendfuskare

Det kortet duger men det är dyrt om man gämnför med ett 1500kr kort, dom är mycket mycket bättre, så man förlorar lite på att köpa så billigt

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7

Tack för tipset! jag vill bara ha en bra grafik som gör så datan blir bra! ;) ;)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Tack för tipset! jag vill bara ha ett bra grafik kort som gör så datan blir bra! ;) ;)

du behöver knappast ett bra grafik kort för att spela WC3..
Nivå 16 · Legendfuskare

Man kan spela WC3 på en sån här EeePC utan lag

Nivå 2 · Novis

Jag har en gammal data med ett geforce 4 kort, och det går utmärkt att spela Wc3 med den, så det där graffekortet räcker och blir över, men som WASD sa: Man förlorar liksom på det.

6 Nov 2008
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11

såklart! men har ni nån tips på grafik kort som klarar av både wow och wc3 (typ som länk till en internet affär) nått ganska billigt och suveränt! så min data fungerar bra! för på min dator så laggar det as när jag spelar wc3 på online! så jag vill gärna veta ett bra grafik kort :student: :bah: ;:

Tro mig du kommer ångra dig.

Ta den här. All tack går till Wacko http://www.datorbutiken.com/se/default.asp...ct=GIGPCXHD4650

7 Nov 2008
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #13

den här var ju bättre :ph34r: åååh och hög mb oockså och bra pris för så högt! :S tack för sidan

grafikkort datorbutiken

Senast ändrad:

guys, you suck.

http://www.datorbutiken.com/se/default.asp...ct=GIGPCXHD4650

btw det är ett kvalitékort, inget monsterkort.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in