Igår natt (svensk tid) klargjordes det att Barack är den nya presidenten.
CONGRATIOLATIONS!
säger jag.
Vad tycks?
Igår natt (svensk tid) klargjordes det att Barack är den nya presidenten.
CONGRATIOLATIONS!
säger jag.
Vad tycks?
↗ till inläggetIgår natt (svensk tid) klargjordes det att Barack är den nya presidenten.
CONGRATIOLATIONS!
säger jag.
Vad tycks?
Jag trodde på Barack Obama från början. Han är ung och är väldigt smart. Han kommer styra amerika väldigt bra. Han sa också att han skulle stoppa kriget i Irak, då det aldrig mer skulle bli krig där.
Men i slutändan tror jag dessa rasistiska amerikaner kommer döda Obama.
//Megadeth
Jag har också en sad känsla att det blir JFK igen aswell.
↗ till inlägget↗ till inläggetIgår natt (svensk tid) klargjordes det att Barack är den nya presidenten.
CONGRATIOLATIONS!
säger jag.
Vad tycks?
Jag trodde på Barack Obama från början. Han är ung och är väldigt smart. Han kommer styra amerika väldigt bra. Han sa också att han skulle stoppa kriget i Irak, då det aldrig mer skulle bli krig där.
//Megadeth
Läste att de redan försökt en gång.
↗ till inlägget↗ till inläggetIgår natt (svensk tid) klargjordes det att Barack är den nya presidenten.
CONGRATIOLATIONS!
säger jag.
Vad tycks?
//Megadeth
Läste att de redan försökt en gång.
Jaha, det visste jag inte. Men detta tror jag nog kommer ge igen. De kommer döda honom i slutändan, ändå. De är ju rasister i USA.
//Megadeth
↗ till inläggetbarack HUSSEIN obama, nästan värre...Vad bra. Barack osama obama är vår nya president. Och det roliga är att han är svart hyad som är också bra. Då blir det mindre rasism i världen och ingen mer värdelöst krig. Obama är från kenya och sudan.
ontopic: tror inte han kommer bli dödad, f*n ta rasisterna isåfall :S
↗ till inläggetHan är inte våran president :_Vad bra. Barack osama obama är vår nya president. Och det roliga är att han är svart hyad som är också bra. Då blir det mindre rasism i världen och ingen mer värdelöst krig. Obama är från kenya och sudan.
Jag var inte så insatt i detta val, jag var hemma och spelade dator när dom höll på med valet i skolan.
Men höll på McCain :P Vet inte ens vad han heter. ;)
Ni som säger att rasister komma döda han? Varför tror ni det? Han är inte precis den enda mörkhyade gubben i U.S.A.
↗ till inläggetförsta svarta presidenten, rasisterna kommer inte kunna släppa det....↗ till inläggetHan är inte våran president :_Vad bra. Barack osama obama är vår nya president. Och det roliga är att han är svart hyad som är också bra. Då blir det mindre rasism i världen och ingen mer värdelöst krig. Obama är från kenya och sudan.
Jag var inte så insatt i detta val, jag var hemma och spelade dator när dom höll på med valet i skolan.
Ni som säger att rasister komma döda han? Varför tror ni det? Han är inte precis den enda mörkhyade gubben i U.S.A.
↗ till inläggetförsta svarta presidenten, rasisterna kommer inte kunna släppa det....↗ till inläggetVad bra. Barack osama obama är vår nya president. Och det roliga är att han är svart hyad som är också bra. Då blir det mindre rasism i världen och ingen mer värdelöst krig. Obama är från kenya och sudan.
Han är inte våran president :_
Okej, har du typ, nån fakta på det? Eller skriver du bara det som dyker upp i huvudet eller?
Jag stannade uppe och såg valet i tv :) Hans tal var ju nästan episkt, och det är väl våran generations motsvarighet till månlandningen.
Jag höll för Obama hela tiden, fast McCain skulle nog varit ett mer säkrare beslut- Men jag tror att även amerikanerna inser att förändring behövs, och det är värt att chansa på.
Blev tårögd i slutet av talet :P
Att han var svart var ju inte alls anledningen till att jag höll för honom, och samma tror jag gällde för de flesta amerikaner. Jag ville att Obama skulle vinna för att han vill ta hem soldaterna från Irak, och omdirigera pengar från staten till allmän sjukvård.
Att han är den första afro-amerikanska presidenten i USA är dock en stor händelse som definitivt skrivs in i historieböckerna.
Roligt i talet när han nämnde hunden, för i Ellen Degeneres show så nämnde han att om han blir vald till president och familjen flyttar in i Vita Huset så går han med på att skaffa en hund.
Jag tycker att det är bra att han blev vald som President.
↗ till inläggetJag höll för Obama hela tiden, fast McCain skulle nog varit ett mer säkrare beslut-
Säkrare det vette tusan alltså, killen är gammal. Sen om han skulle ha fått en hjärtattack och dött så hade ju vice presidenten fått blivit president. Det skulle ju vara Sarah Palin och där har vi en människa som behövs kollas upp :]
Så att McCain skulle vara ett säkrare val kan diskuteras.
men palin hade blivit bortröstad direkt.och att hon skulle gå till attack mot ryssland tvekar jag på,hon behöver ju massa folk som stödjer varje beslut.
Palin är det inget fel på, men passande som president tvivlar jag starkt på. Att anta att McCain skulle få en hjärtattack är bara dumt. Teoretiskt så är han mer erfaren än Obama. Jag höll på Obama men har inte heller något emot McCain (Förutom på 80% av hans tankar ang. valfrågorna).
↗ till inläggetJag antog inget, jag sa det hela som ett exempel.Palin är det inget fel på, men passande som president tvivlar jag starkt på. Att anta att McCain skulle få en hjärtattack är bara dumt. Teoretiskt så är han mer erfaren än Obama. Jag höll på Obama men har inte heller något emot McCain (Förutom på 80% av hans tankar ang. valfrågorna).
Det är alltså inget fel på Palin? Hur mycket av valkampanjerna har du sett?
@ Thug4Life:
Låt oss nu säga att McCain blev president & han dog av vilken orsak som helst så skulle ingen kunna avsätta Palin förrens 2012.
↗ till inlägget↗ till inläggetVad bra. Barack osama obama är vår nya president. Och det roliga är att han är svart hyad som är också bra. Då blir det mindre rasism i världen och ingen mer värdelöst krig. Obama är från kenya och sudan.
Han är inte våran president :_
första svarta presidenten, rasisterna kommer inte kunna släppa det....
Okej, har du typ, nån fakta på det? Eller skriver du bara det som dyker upp i huvudet eller?
det var mer något som "dök upp i huvudet" fast jag tror inte rasisterna är speciellt glada nu, inte för jag fattar varför dem bryr sig...
↗ till inlägget4.59 (Svensk tid) i dag.Igår natt (svensk tid) klargjordes det att Barack är den nya presidenten.
CONGRATIOLATIONS!
säger jag.
Vad tycks?
↗ till inläggetIgår natt (svensk tid) klargjordes det att Barack är den nya presidenten.
CONGRATIOLATIONS!
säger jag.
Vad tycks?
vad va det jag sa ;)
CONGRATIOLATIONS!
säger jag.
Vad tycks?
Han sa också att han skulle stoppa kriget i Irak.
//Megadeth
Låter bra, eller hur? Men han ska flytta soldater till Afghanistan.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in