kan nån hjälpa mig.
många va er kan ta foto på era runescape gubbar men vad är det för pogram :D
kan nån hjälpa mig.
många va er kan ta foto på era runescape gubbar men vad är det för pogram :D
man behöver inget program :P
använd print screen knappen och sedan klickar du C+V i photoshop, paint eller nåt annat bildhanterings program ;)
tackar :D
Tryck Prt Sc - Sys Rq till vänster om scroll lock klista sedan in i något bildredigeringsprogram med CTRL+V.
Sen finns det program också där du kan göra mycket mer osv. Som EliteSwicht (Kan inte stavningen riktigt) Där du kan få mycket info om annat också.
↗ till inläggetnix, ctrl+c kopierar man med, ctrl+v "klistrar" man in med ;)Tryck Prt Sc - Sys Rq till vänster om scroll lock klista sedan in i någit bildredigeringsprogram med CTRL+C
Eller så använder man bara: Redigera -> Klistra in
↗ till inläggetMåste ha tryckt på fel tangent och inte lagt märke till det.↗ till inläggetnix, ctrl+c kopierar man med, ctrl+v "klistrar" man in med ;)Tryck Prt Sc - Sys Rq till vänster om scroll lock klista sedan in i något bildredigeringsprogram med CTRL+V
ok det är lät hänt ;: , eller så trycker man på redigera>klistra in som du sa men det går fortare med ctrl+v tycker jag ;)
Det kanske det gör. Men eftersom att dom flesta inte vet att man klicka Ctrl + V med även bilder så är det lättaste nog Redigera -> Klistra in
men, jag skriver ju det för att andra ska lära sig :lol:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in