Asså varför funkar det inte att gå in i bland?
Jag blir ganska sur på det jag har sett det 2 gånger.
Kan inte admin fixa det?
Asså varför funkar det inte att gå in i bland?
Kan inte admin fixa det?
↗ till inläggetAsså varför funkar det inte att gå in i bland?
Kan inte admin fixa det?
Aldrig hänt mig, du får förklara bättre, så folk förstår dig. Vadå, "Jag kan inte gå in på Fuska.se, kan Admin fixa det". Det är klart att han inte kan fixa något, om han inte har en motivation till det han ska fixa.
Om du har krångel med det, försök med någon annan webbläsare, för det kan vara webbläsarens fel.
//Megadeth
Tror bara moderatorer vet svaret...
Asså ibland när jag ska in på sidan står det 500 fel
Servfel är det väl då.
Det händer så ofta tycker jag!
↗ till inläggetDet händer så ofta tycker jag!
Du kan lyssna istället för att gnälla. Byt webbläsare >_<
För då kommer allt i den gamla webbläsaren gå bort, och sedan tar du ju en ny också.
//Megadeth
Du får ett internt serverfel, antagligen fuska.se's server mår dåligt?
↗ till inläggetDu får ett internt serverfel, antagligen fuska.se's server mår dåligt?
Kan vara så också. Vet du vad Fuska.se-server heter?
//Megadeth
↗ till inläggetVad babblar du om det är fuskas server som är dålig!↗ till inläggetDet händer så ofta tycker jag!
Du kan lyssna istället för att gnälla. Byt webbläsare >_<
För då kommer allt i den gamla webbläsaren gå bort, och sedan tar du ju en ny också.
//Megadeth
↗ till inläggetTror bara moderatorer vet svaret...
Ja, självklart, blir man moderator får man även en snabb gratiskurs i nätverksteknik. :)
Nej, vi vet inte, det är fel med servern, admin gör så gott han kan för att fixa det.
Admin fixade det innan men nu har det börjat komma tillbaka lite :(. Men en uppdatering brukar hjälpa.
Det vart så för mig nyss, det är bara att stänga ner och öppna ett nytt fönster när man väntat en minut så fungerar det fint igen, i alla fall för mig :)
det är väll bara att vänta o se då :lol:
Omen lägg av..
Kan du inte vänta några minuter för att kolla runt i fuska?
Inte som att något nytt händer på några minuter..
↗ till inläggetOmen lägg av..
Nej, det tror jag inte. För då skulle han ha haft tid och kolla runt, istället för att skriva ett sådant onödigt inlägg.
Jag har dock inga problem med att Fusk som godkänns på Fuska.se är dåliga, bara man kan läsa/förstå de.
//Member
↗ till inläggetDu skriver ju verkligen inte onödiga inlägg själv. <_<↗ till inläggetOmen lägg av..
Nej, det tror jag inte. För då skulle han ha haft tid och kolla runt, istället för att skriva ett sådant onödigt inlägg.
Jag har dock inga problem med att Fusk som godkänns på Fuska.se är dåliga, bara man kan läsa/förstå de.
//Member
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in