💬
Logga in
Fuska.se

En Pojke Snor Bröd

252 svar · startad · 🔒 låst

Det är fejk läs allt i länken jag skickade.

Edit: Gjorde stavfel.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Hur vet ni att det var fake?

Bilden kan ha blivit tagen före också?

Aja, ord har dock inte blivit förlåtna i denna tråd..

(dvs. iranier är idiot samt andra ord som får en att känna sig som en jävel..)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är fejk öäs allt i länken jag skickade.

Så du tror allt du läser i tidningen?

Börjar bli ganska trött på dina mindre begåvade inlägg.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är fejk öäs allt i länken jag skickade.

Så du tror allt du läser i tidningen?

Börjar bli ganska trött på dina mindre begåvade inlägg.

I andra ord:

Sluta skriva ihabba123.

BTT: exact.

Och om att det är fake för att det är en duk under hans arm?

Om man ska köra över en arm så kan man göra det fint och inte göra så det sprutar blod.. ^^

Jag tror inte på allt jag hör eller läser, men för mig ser det fejk ut! punkt slut.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Religion suger. Förövrig så kan det varit hans högra hand som blev över körd och hans vänstra som han höll upp på bilden.

Du behöver inte möjligt vis få något knäckt för att du blir över körd av en bil som kör 1km/h jag har fått tårna över körd av en bil, gjorde ont men inga synliga skador.

Där ser ni, allt det var fejk. Ingenting där var verkligt, som jag direkt visste. Skulle bara se om ni trodde på mig ^^

//Megadeth

Jag sa ju att det inte var fejk?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag tror inte på allt jag hör eller läser, men för mig ser det fejk ut! punkt slut.

Ja och för mig så ser du ut som en komplett idiot, punkt slut.

Haha vad du är rolig. Du ser också utt som en idiot!

Nivå 2 · Novis

Fyfan :( j*vla lagar i Iran :( hade det vart Sverige hade dom bara sagt till honom att inte göra det igen..

Btw, I'm back :D

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Det är skillnad att se ut som en idiot och vara en idiot. Du är en idiot som kommer med inlägg utan motivation.

Oftast helt utan källa också...

Nivå 6 · Fuskare

f*n vad synd :(

Dom är helt galna i de landet :S

Skulle vilja ha en piska så jag kunde piska dom :)

(Jag säger så för att dte är som jävligt synd )

Ibland tycker jag att folk är för rasistiska, tänk om det var någon från Iran och läste dom här svaren som t.ex Iraniska befolkningen är idioter!

EDIT: ändrade från "Ibland tycker jag att folk är för rasistiska, tänk om det var någon från Iran och läste det här" TILL Ibland tycker jag att folk är för rasistiska, tänk om det var någon från Iran och läste dom här svaren som t.ex Iraniska befolkningen är idioter!

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Håller med dig.

Tänk så kommer det nån från iran till sverige och bli typ menister eller något. Och bestämmer att man ska köra över andras armar om man bara själ något littet.

Nivå 4 · Lärling

Moonlamp, det finns ingen lag i hela jorden som säger att man ska köra över någons arm om man själ något litet. Btw, läs länken som ihabba skicka kanske du fattar.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Håller med dig.

Tänk så kommer det nån från iran till sverige och bli typ menister eller något. Och bestämmer att man ska köra över andras armar om man bara själ något littet.

Dream on.

10 Nov 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Håller med dig.

Mhm, ye right... Folk som kommer hit från iran är folk som försöker fly från regeringen och hatar sånt här. Dem idioterna som gör sånt här. ja du... Dem är ju "Patrioter" som dem kallar sig och lämnar nog aldrig det landet.

↗ till inlägget
Ibland tycker jag att folk är för rasistiska, tänk om det var någon från Iran och läste det här.

Jag och Garkan e från Iran -.-"

Senast ändrad:

11 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Japp jag ser "utt" som en idiot.

↗ till inlägget

Ibland tycker jag att folk är för rasistiska, tänk om det var någon från Iran och läste det här.

Ja exact, jag och yoad är från Iran och läser detta och vill nog slå alla som skriver skit som ihabba, roblox och moonlamp.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Jag hatar att se pojkens min när bilen kör över armen.

Stackars pojk..

OJ OJ OJ Sorry garkan jag menade inget med att invandrare är dumma i huvodet! Nej dom är lika värde som svenskar. Kanske du missförstod dig. Jag menade med mit inlägg att tänk om det var en kille/tjej från iran som läste andras inlägg att

t.ex " huhu jag är svensk, dom dära Iranierna är idioter hu hu" du ser själv hur många som har skrivit så. Jag menade med inlägget att inte skriva idiot till iranier. Menade inget dåligt, ville bara att andra ska ta det lugnt med språket.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja exact, jag och yoad är från Iran och läser detta och vill nog slå alla som skriver skit som ihabba, roblox och moonlamp.

2 av 3 av personerna du rabblade upp är för unga och oupplysta för att veta bättre. Och att vilja slå mindre är inte direkt ett bra tecken.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.