💬
Logga in
Fuska.se

Flashback

19 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

ja är det åldersgräns på flashback forum?

Nivå 10 · Veteranfuskare

https://www.flashback.info/rules/

Första raden.

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

m´kay tack då vet jag

8 Nov 2008
Nivå 4 · Lärling

Spelar i stort sett ingen roll hur gammal man är. Du behöver bara ange att du är 18.

↗ till inlägget

Spelar i stort sett ingen roll hur gammal man är. Du behöver bara ange att du är 18.

Förfalskning av personuppgifter, det kan du hamna i rättegång för.
Nivå 2 · Novis

Hmm, visst.

Jag hade fått livstid vid det här laget. :mellow:

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Det är faktiskt sant, det är olagligt. Men chansen att någon bryr sig är inte så stor.

9 Nov 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hmm, visst.

Jag hade fått livstid vid det här laget. :mellow:

Upp till 2 år.

Brottsbalken 14 kap. Om förfalskningsbrott

http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19620700.HTM

Nivå 4 · Lärling

flashback fick inte ha servern i sverige för att de inte kunde kontrollera forumet? chansen att de byr sig om åldersgräns känns som minimal :o

Man kommer knappast få en rättegång för att förfalska personuppgifter på ett forum, det ska vara större saker som myndigheter och liknande inblandade där man har förfalskat för att man ens ska riskera att få en rättegång.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hm, okej. Ge mig en länk där det står att någon har hamnat i rättegång för att utgivit falska personuppgifter..

Och hänger man på FB så kör man proxy eller nåt sådant.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hm, okej. Ge mig en länk där det står att någon har hamnat i rättegång för att utgivit falska personuppgifter..

Och hänger man på FB så kör man proxy eller nåt sådant.

http://www.expressen.se/nyheter/1.1059785/...-facebook-skamt

10 Nov 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Ursäkta om jag lägger mig i Wackos och Arsenic's diskussion.

Men wacko, detta fall var ju att en hade utgivit sig för att vara en en kungs son, det är ju lite grövre. Men i detta fall så är det åldern dom diskuteras, och man får inte fängelse för att angett en annan ålder. (Tror jag inte).

Nivå 4 · Lärling

Wacko borde ju inte säga nåt. Wacko var inte du 22 för några veckor sen? Visste iofs att du inte var 22 från början men ändå. Visste in att man kunde föryngras.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Wacko borde ju inte säga nåt. Wacko var inte du 22 för några månader sen? Visste iofs att du inte var 22 från början men ändå. Visste in att man kunde föryngras.

Corrected.

12 Nov 2008

Stäm mig då? I don't give a shit. Här finns bevis som hade kunnat sätta mig i fängelse för 10 år.

Om du hade fått 10 års fängelse hade du brytt dig ^^

↗ till inlägget

Om du hade fått 10 års fängelse hade du brytt dig ^^

Japp men hade nog tagit livet av mig, np.
Nivå 11 · Veteranfuskare

Om någon pallar stämma någon p.g.a att denne fejkat åldern på ett ungdomsforum så vore det en riktig dramaqueen.

13 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare

Ja du, då skulle jävligt många vara inne i fängelse nu om denna dramaqueen hade gjort det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in