💬
Logga in
Fuska.se

Förbättringar Av Fuska.se

27 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Och snälla, jag ber dig, skriv inte //HardRock. efter dig hela tiden. Stör mig allmänt på det :P

håller med...vi har redan en idiot som inte förstår att man ser hans användarnamn vid hans inlägg...vi behöver verkligen inte en sån till.

Skulle aldrig kunna vara jag? :P

Ps. Jag vet att namnet syns, men jag signerar allt jag skriver med mitt namn, tycker det tillhör allmänt folkvett eller något åt det hållet till. (ok kanske inte så viktigt just på forumet men iaf).

Och vad det gäller tråden så tycker jag iaf att den här hamnar under "vad saknar du mest på fuska", eller kanske under "dags att uppdatera" eller kanske under "nya moderatorer" i allmänt? Om du nu inte hade något själv att säga så blir ju faktiskt tråden jävulusiskt onödig...eller ja din "fråga" om skins hamnar ju under "dags att uppdatera", med andra ord:

Onödig tråd !

Soad_token

Där har du rätt. Man vill också vara säker på att det var han som skrev inlägget. Annars finns det ju personer som ljuger.

//Megadeth

Så ljugarN kan inte bara lägga till //Megadeth?

//Fality

word

//Färsk Grönsak

12 Nov 2008

Snälla... sluta vara så omogna.

////wAcko

Det som jag nämnt upp är att man bör ha tillgång för "skins" när man blir medlem på sidan. Att man alltså inte behöver köpa något.

//Member

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det som jag nämnt upp är att man bör ha tillgång för "skins" när man blir medlem på sidan. Att man alltså inte behöver köpa något.

//Member

offt: tid är pengar, varför sitter du och skriver här då?

ont: inga j*vla skins, du är här för att skriva, läsa, skratta/gråta och sen fortsätta med ditt miserabla liv.

15 Nov 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

tycker fuskas skin är hyfsat, skulle va grymt om det fanns i svart/ljust.

men lite mkt topic om förbättringar av fuska på det sista.

Edit*

glömde göra en sak-->

//Fatal1tyPro

Senast ändrad:

29 Nov 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark
↗ till inlägget
↗ till inlägget

I övrigt, nej. Jag tänker fortsätta lägga in "//HardRock.". Ingen bestämmer vad jag skall göra. Det är min ensak.

Admin och moderatorerna bestämmer!

Ja, över fuska.se ja, men inte över HardRocks tangentbord.

//TEGEÄLARN

30 Nov 2008

Hej jag är ny här.

Diskutera fuska.se tack!

mellanrum

Jag tycker skinsen är bra

///////RANDOM///////////

↗ till inlägget
↗ till inlägget

I övrigt, nej. Jag tänker fortsätta lägga in "//HardRock.". Ingen bestämmer vad jag skall göra. Det är min ensak.

Admin och moderatorerna bestämmer!

Ja, över fuska.se ja, men inte över HardRocks tangentbord.

//TEGEÄLARN

Men admin kan om han vill hota honom att bli bannad (Notera ordet "om"), eller så kan han ändra alla hans inlägg och ta bort //HardRock!

Ja, såklart. Det är just det admin tycker om att göra 24/7.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in