💬
Logga in
Fuska.se

Stör Mig Jätte Mycket..

20 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hejsan alla fuskare.

Jag ska inte fråga om något fusk till runescape av anledningen jag skapar denna tråd.

Anledningen är att.. när jag spelar runescape.. så använder man jätte mycket scroll knappen på musen, och den funkar inte på runescape! När jag använder den, så flyttas själva sidan asså runescape, inte spelet.

Hur kan jag fixa detta? snälla hjälp.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Hejsan alla fuskare.

Jag ska inte fråga om något fusk till runescape av anledningen jag skapar denna tråd.

Anledningen är att.. när jag spelar runescape.. så använder man jätte mycket scroll knappen på musen, och den funkar inte på runescape! När jag använder den, så flyttas själva sidan asså runescape, inte spelet.

Hur kan jag fixa detta? snälla hjälp.

Med vad för något ska du använda scrollen i Runescape? :)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

Tex friendslist, banken etc etc.. vil inte använda den slöa skiten <.<

Nivå 4 · Lärling

Tyvärr man kan inte använda scrollen n för att ändra till kompislistan och så.

Vad jag vet... Men om du inte orkar trycka på backpacken elr på kompislistan tryck bara på F1 - F9

F1 är Combat tror ja. testa dig fram.

/7Denis

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

amen din dumme... FÖR ATT SCROLLA EN SIDA FATTAR DU VÄL?vet du ens vad scrolla på musen är ens? p11:or

edit: jag har fantamaj spelat i flera år och du tror väl att man kan ändra en friendslist :S

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

amen din dumme... FÖR ATT SCROLLA EN SIDA FATTAR DU VÄL?vet du ens vad scrolla på musen är ens? p11:or

edit: jag har fantamaj spelat i flera år och du tror väl att man kan ändra en friendslist :S

Du behöver inte få utbrott.

13 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

"Du behöver inte få ett utbrott".

snälla. hoppas han förstod om vad han snackade om -.-

14 Nov 2008
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jo, det gjorde jag.

Men btw, jag kan använda scrollen?

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo, det gjorde jag.

Men btw, jag kan använda scrollen?

men han kan inte,herregud,alltså är det bara själva scrollen som inte funkar?och funkar scrollen annars?
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10

Man kan lixom döpa denna tråd till "alla dumma människor kommentera här"-.- den enda som har mer än 10 iq är DreamOn, tack dreamon :D

Nivå 4 · Lärling

Det går för mig med, kanske det inte funkar med din mus. Vet inte men jag tror det blir mycket lättare om du frågar på RuneScapes forum.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12

juste varför tänkte jag inte på rs forums=p

EDIT: Runescape forums funkar ej. min scroll på musen funkar på fuska.se blabla google osv ALLA SIDOR, förutom själva spelet

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Det går för alla. Bara visa som inte scrollen funkar för och visa använder inte den ens. Sen behöver du inte vara så dum mot alla? Du vill ha hjälp, du får knappast hjälp om du ska vara dum mot dom flesta. Men men det funkar.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det går för alla. Bara visa som inte scrollen funkar för och visa använder inte den ens. Sen behöver du inte vara så dum mot alla? Du vill ha hjälp, du får knappast hjälp om du ska vara dum mot dom flesta. Men men det funkar.

han var inte dum lol?de var dom andra som var DUMMA I HUVUDET.
15 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #15

OMG jag får bara dummare människor till tråden :S kolla bara på dragonaits... dreamon är den perfekta killen här ju..

17 Nov 2008
Nivå 2 · Novis

de vet alla,men,funkar det inte ännu?o jaa just de,funkar scrollen annars då?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #17

det fungerar HELA TIDEN, bara inte vid RUNESCAPE SPELET MMORPG JAGEX CREATED ®

geez.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

det fungerar HELA TIDEN, bara inte vid RUNESCAPE SPELET MMORPG JAGEX CREATED ®

geez.

Det kan bero på att du måste klicka på någonting med musen på rs, sen brukar det funka för mig iaf.
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #19

OMFG??? jag e inte så fking dum för ........................Asså... det här går mig på nerverna, -.-

19 Nov 2008

Finns nog en lösning till det här. Om du har internet explorer ska du flytta musen till play now i hemsidan sen java options

sen välj Force sun java.

Bli inte arg om det inte funkar. :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in