vilket är ert favo vapen? mitt är Ak:n :P
Favorit Vapen
Samma här!=)
Ak:n och Colt :wub:
M16 och m16ns sorebror Ak 47.
man kan inte M16 på CS det är M4A1 :D
AK-47.
Ändå min favorit vapen är m16 punkt slut! :angry:
AK M16 Deagle.
Scout, Deagle.
Auto Shotgun. Äger med den på de små banorna.
Annars någon AWP.
min är ak:n med deagle. på små banor gillar jag även galil.
↗ till inläggetmin är ak:n med deagle. på små banor gillar jag även galil.
Du skojar! ;: man skjuter runt som en apa! mindre skada än akn. akn är mycket snabbare.
Men alla har sin favorit.
Ak 47 , colt och dgl (:
↗ till inläggetEller inte, Galil skjuter i 675 rpm (Rounds per minute) varav AK'n bara 600 rpm. Och är det något vapen som skjuter runt som en apa så är det AK'n, några få skott är pricksäkra varav resten bara flyr omkring. Galil skjuter resten av magget mycket mer pricksäkert.↗ till inläggetmin är ak:n med deagle. på små banor gillar jag även galil.
Du skojar! ;: man skjuter runt som en apa! mindre skada än akn. akn är mycket snabbare.
On topic så gillar jag M4A1 och Bullpup (Steyr AUG) mest.
↗ till inläggetEller inte, Galil skjuter i 675 rpm (Rounds per minute) varav AK'n bara 600 rpm. Och är det något vapen som skjuter runt som en apa så är det AK'n, några få skott är pricksäkra varav resten bara flyr omkring. Galil skjuter resten av magget mycket mer pricksäkert.↗ till inläggetmin är ak:n med deagle. på små banor gillar jag även galil.
On topic så gillar jag M4A1 och Bullpup (Steyr AUG) mest.
Ta mit inlägg som ett skämt.
Varför vill du att vi ska ta ditt inlägg som ett skämt bara därför att jag tyckte att det du sa inte var sant?
Colt ak47 och dgl :D
USP 4 Lajf.
M4A1,USP,Galil och Famas är härliga
Famas ofc :)
AWP:en