↗ till inläggetVart köper man gamecard? :bah: (verkligen, jag vet inte)
Nästan överallt där det finns en spelavdelning hittar du Gamecard :P
↗ till inläggetVart köper man gamecard? :bah: (verkligen, jag vet inte)
jag funderar på att köpa battlecheast men måste man köpa Gamecard till för att kunna spela??
Ja
↗ till inläggetHan skrev det år 2006^^↗ till inläggetVart köper man gamecard? :bah: (verkligen, jag vet inte)
↗ till inläggetNej, du får en månad gratis av pre-tbc wow.jag funderar på att köpa battlecheast men måste man köpa Gamecard till för att kunna spela??
ok men räcker det att köpa battlecheast för att kunna spela elr måste jag köpa gamecard för att aktivera kontot??
↗ till inläggetbara battlechest.ok men räcker det att köpa battlecheast för att kunna spela elr måste jag köpa gamecard för att aktivera kontot??
↗ till inläggetdu kan köpa på EB game, där har jag alltid köpt.. de finns på alla köp center, leta lite =P
mm ..... EB games är ett bra val <_< finns nästan i varje köpcenter som jag har varit i ;)
↗ till inläggetDu måste ha kreditkort eller gamecard för att kunna aktivera.↗ till inläggetbara battlechest.ok men räcker det att köpa battlecheast för att kunna spela elr måste jag köpa gamecard för att aktivera kontot??
↗ till inlägget
↗ till inläggetDu måste ha kreditkort eller gamecard för att kunna aktivera.ok men räcker det att köpa battlecheast för att kunna spela elr måste jag köpa gamecard för att aktivera kontot??
bara battlechest.
Jo men han undra nog om han får ett GC med i Battlechest.
hej jag är liksom beginner på wow och undrar hur man tjänar pengar.... :D svara fort
Tjänar guld? Questar och dödar mobs.
↗ till inläggetBästa settet att tjäna massvis med pengar är mining. Lätt att hitta copper ores, och du får kanske 5-10g för 20 ores/bars. Helt galet, så om du vill ha cash så är mining bäst lätt.hej jag är liksom beginner på wow och undrar hur man tjänar pengar.... :D svara fort
Riktigt bra guide! :cool:
Jag har prövat 10 dagars trialen och vill köpa WoW men jag får inte för att mamma tror att jag kommer spela för mycket då. :(
Jaha, vart vill du komma?
det finns i alla spel affärer och de flesta affärer som säljer spel
World of Warcraft (PS) kostar väll 149 kr? De kanske är olika men jag har bara sett för det priset. Och ett Game card köpte jag för 200 kr :/ Aja, det är väll olika på olika affärer... Men har inte sett ngt dyrare än så. Varken i Stockholm, hofors, falun, gävle eller köpenhamn,och då ränner jag o min pappa runt i massa spel affärer jämt när vi är på nått av dom där ställena x) Men tänket bara kommentera det : Priserna är ju olika på olika ställen ^^
>.>
kan man hoppa up på ett djur i 10dagar gratis och hur får man dom och hur kommer mman upp på dom :huh: :huh: :huh:
Mount heter det, det kostar typ 20guld att träna sig i level 20, Tror inte att man kan få det på trial
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in