💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Låten

208 svar · startad

↗ till inlägget

The metal

Indeed. "Beelzeboss (The Final Showdown)" från samma album är också riktigt bra, både i text och musik.

Mina favoriter Måste bli :

Metallica: Fade to black

Guns N' Roses: November rain

Led Zepplin: Stairway to heaven

Tokio Hotel: Durch den Monsun

3 Dec 2008

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

:gitarr:

Livin´on a prayer-Bon Jovi

4 Dec 2008

Den Klart Bästa Låten Just Nu Är pojken från irak xD

5 Dec 2008

Asså bara en spontan fråga, men ens favoritlåt är väll en låt man alltid gillat, och inte som bytar typ en gång i månaden eller???? Eller e de bara jag som resonerar så??? Själv så har jag liksom älskat Fade to Black sen jag var 9....

6 Dec 2008

en bästa låt är The Mirrors Thruth med In Flames :D

9 Dec 2008
↗ till inlägget

Asså bara en spontan fråga, men ens favoritlåt är väll en låt man alltid gillat, och inte som bytar typ en gång i månaden eller???? Eller e de bara jag som resonerar så??? Själv så har jag liksom älskat Fade to Black sen jag var 9....

Jo, det får jag känslan av med.. En låt, en enda låt, som aldrig blir dålig, som är bäst hela tiden, som man kanske inte lyssnar på så mkt, utun den är bara bäst.

Själv så är det fortfarande Stargazer med Rainbow.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Red Hot Chili Peppers - Cant Stop, ett mästerverk!

Metallica - Sanitarium

Senast ändrad:

When You Were Young - The Killers

världens absolut bästa låt någonsin

11 Dec 2008
↗ till inlägget

Konsigt, för Stairway to heaven är framröstad som världens bäst låt...
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Musiksmak är ju i och för sig väldigt individuellt, precis som allting annat.
12 Dec 2008
Kool & the Gang - Celebration ;>

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, men om den är framröstad, så är den ju världens bästa låt... även om det finns folk som inte tycker om den.
13 Dec 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, men om den är framröstad, så är den ju världens bästa låt... även om det finns folk som inte tycker om den.

Eh, nej. De som har röstat på den tycker det men inte de andra. Du kan aldrig utnämna världens bästa låt eftersom musik inte kan bedömas på en skala. Det den ena tycker låter skit är underbart för den andra. ChipZ har all rätt i världen att tycka att When You Were Young är världens bästa låt även om Stairway To Heaven vann en omröstning om ämnet. Dessutom inkluderade omröstningen knappast hela världens befolkning. Skulle förresten vara trevligt om du kunde länka till omröstningen.

Finns bara ett riktigt svar på den frågan.

Led Zeppelin - Stairway to heaven

:)

Säger faktiskt också Stairway To Heaven, får aldrig nog av den =)

Jag får ingen känsla för Stairway To Heaven riktigt, som jag får med andra riktigt skitgrymma hårdrockslåtar.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eh, nej. De som har röstat på den tycker det men inte de andra. Du kan aldrig utnämna världens bästa låt eftersom musik inte kan bedömas på en skala. Det den ena tycker låter skit är underbart för den andra. ChipZ har all rätt i världen att tycka att When You Were Young är världens bästa låt även om Stairway To Heaven vann en omröstning om ämnet. Dessutom inkluderade omröstningen knappast hela världens befolkning. Skulle förresten vara trevligt om du kunde länka till omröstningen.

Okej världens enlig mig absolut bästa låt någonsin

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in