💬
Logga in
Fuska.se

Är Denna Mobilen Bra?

18 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Tja har funderat på att köpa en ny mobil, funderar på denna http://www.netonnet.se/?iid=se117878 i blått.

Nån som har en sån eller bara kan säga om den e bra. Ska mesta ha den till att ta kort och lyssna på musik (och ringa såklart:D).

Nivå 5 · Fuskare

min kompis hade den, strulade mkt..

kunde inte ringa sa han. den ringde fel sa han fattade ej.

Nivå 5 · Fuskare

Själv håller jag mig borta från Sony Ericsson- Funktionerna går före kvalitén.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #4

ok men nån som kan tipsa om en bra Nokia da? minst 3.2 megapixel kamera, vor kul med gps:D och en bra musikspelar.

15 Dec 2008
Nivå 7 · Fuskare
Nivå 5 · Fuskare

ta en av sony ericsson. jag tycker samsugnen är obekväm :P

Nivå 5 · Fuskare

Jag skulle ha tagit W595 bra och billig tycker jag och rätt så snygg oxå

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Samsung U600 hittar du mkt billigare på andra ställen (Finns för 990kr inkl. Comviq startpaket på Phonehouse).

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Samsung U600 hittar du mkt billigare på andra ställen (Finns för 990kr inkl. Comviq startpaket på Phonehouse).

vet:D men tycker man får mkt bra informtation från Netonnet:D
16 Dec 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tja har funderat på att köpa en ny mobil, funderar på denna http://www.netonnet.se/?iid=se117878 i blått.

Nån som har en sån eller bara kan säga om den e bra. Ska mesta ha den till att ta kort och lyssna på musik (och ringa såklart:D).

Den är väldigt najs, du kommer bli mycket nöjd om du köper en. Jag är själv stolt ägare till en.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

min kompis hade den, strulade mkt..

kunde inte ringa sa han. den ringde fel sa han fattade ej.

Jag har den, den funkar utmärkt.

17 Dec 2008
Nivå 1 · Novis

Jag känner oxå en som har den, han säger att den är bra och inte ömtålig lr så.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag känner oxå en som har den, han säger att den är bra och inte ömtålig lr så.

Jo, den håller - om man inte kastar den i väggen 5 ggr om dagen! :)

27 Dec 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #14

ok, men ska ut med Farsan imorgon och förmodligen köpa en (han la 2000 så e glad) men nu till problemet (eller a) bästa mobilen för 3-4000 med minst en 5 megapixelkamera och bra musikmobil.

Har funderat på en samsung (nåt)- u900

Nivå 5 · Fuskare

K850I ?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #16
↗ till inlägget

K850I ?

tyckte knapparna var ganska små (har ganska stora fingrar) men finns det nån relativt liten med 5 mega kamera??
28 Dec 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #17

ok, men var iväg idag och köpt en u900, men har redan problem:D får inte in minneskortet, öpnar den där lilla luckan och trycker in det men det kommer baraut hela tiden och det går inte att trycka in det och sen sätta över luckan för den fastnar inte. plz help!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

ok, men var iväg idag och köpt en u900, men har redan problem:D får inte in minneskortet, öpnar den där lilla luckan och trycker in det men det kommer baraut hela tiden och det går inte att trycka in det och sen sätta över luckan för den fastnar inte. plz help!

Använd naglarna lol, minneskorten måste alltid tryckas in en bit innan de fastnar.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Använd naglarna lol, minneskorten måste alltid tryckas in en bit innan de fastnar.

jar inga naglar:D men fick in det:D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in