Rubriken.
Rubriken.
pluggar, masturberar, spelar datorspel, etc.
vad jag gör när jag sitter på datan?
vet inte vad för data du tänker på men vanligtvis när jag vet nått så försöker jag använda det till något som hjälper mig i vardagen.
eller du kanske menade sitter vid datorn? för det är lite skillnad.
datan = informationen
Hmm, när jag sitter PÅ datorn? Då går väl den sönder, eftersom man är så tjock^^
Kollar på 18+ filmer och webcammar med min tjej
Spelar, lyssnar på musik, kollar vuxen filmer, Pbay, m.m
spelar,laddar ner,p-rullar,chattar,lyssnar på musik,spionerar på militär baser med hjälp av google earth och flash earth :evil: :ph34r:
Spelar,skriver,är på internet,laddar ner,bränner...ja,säkert allt som går att göra. ;:
spelar WoW
Spelar World of Warcraft och är inne på MSN, skype och surfar på internet
Spelar, chattar, surfar, laddar ner, lyssnar på musik.
gör allt för att döda tiden
Vill inte riskera att ha sönder min dator genom att sitta på den :/
↗ till inläggethaha roligt, ni fattar att han menar när ni sitter vid datorn, så va lite seriös nu.Vill inte riskera att ha sönder min dator genom att sitta på den :/
Jag brukar oftast spela gitarr medans, vara inne på fuska, kolla på youtube och msn.
↗ till inläggetOk ok :D↗ till inläggethaha roligt, ni fattar att han menar när ni sitter vid datorn, så va lite seriös nu.Vill inte riskera att ha sönder min dator genom att sitta på den :/
Jag brukar oftast spela gitarr medans, vara inne på fuska, kolla på youtube och msn.
Är på MSN/facebook spelar wow/cs. Lame?
Spelar online spel och surfar.
Spelar, chattar, skrattar åt P11or på fuska, kollar på Youtube, lyssnar på musik, och typ mera.
surfar, spelar spel, photoshoppar, kollar tabs i guitar pro.
freelanceeeeee
Lirar massa olika spel (främst valve spel), chattar och kollar på youtube etc. med en skön polare.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in