Spelar olika online spel och chattar..
Vad Gör Du När Du Sitter På Datan?
när jag sitter på datorn så masturberar jag. när jag sitter vid datorn så spelar, chattar jag.
Fuska.se och loading.se
↗ till inläggetSpelar World of Warcraft och är inne på MSN, skype och surfar på internet
↗ till inläggetvi vet alla innerst inne att surfa innebär något annat än att random trycka omkring på nätet.surfar, spelar spel, photoshoppar, kollar tabs i guitar pro.
↗ till inläggetForlorN är en av de få som faktiskt vågar säga att han "surfar". har jag inte rätt?pluggar, masturberar, spelar datorspel, etc.
Allting förutom Wow! (y)
När jag sitter på datorn så funderar jag på varför i hela friden jag sitter på datorn och inte framför den. Men när jag sitter framför den så lirar jag x antal olika spel och lyssnar på musik.
Jag är inne på fuska.se eller är inne på youtube. Ofta tittar jag om jag fått ett mail.
Spelar CS samt WoW och lyssnar på my music
↗ till inläggetWord :student:spelar WoW
spelar wow
surfar, kollar på film, laddar ner, lyssnar på musik, chattar~
min dator går sönder om man sitter på den :wacko: skriver detta och spelar wow,surfar på internet,tittar mail, osv.
↗ till inläggetspelar,laddar ner,p-rullar,chattar,lyssnar på musik,spionerar på militär baser med hjälp av google earth och flash earth :evil: :ph34r:
Word
Och för att inte bli varnad för Off-Topic... När jag sitter VID DATORN så brukar jag t.ex. spela spel, chatta, surfa, och ibland händer det att jag r*****
Lyssnar på musik, spelar TV-spel, är med kompisar sedan spelar Trummor.
Finns dock mycket mer jag gör, men dessa saker gör jag mest.
Msn, Youtube, Fuska.se, spelar och kollar på porr.
EDIT: lyssnar på musik oxå