Jag tycker vi kör på tisdag. Alla som tycker det skriv TISDAG då.
Fuska Spel Kväll? Är Över.
Nu så har jag fixat Source dedicated server :D..Adda mig på steam hörrni: xzamer
TISAG, vi borde kanske göra en Steam grupp? Mitt steam ID är Hurben01
↗ till inläggetVem e du lol? ;:Nu så har jag fixat Source dedicated server :D ..Adda mig på steam hörrni: xzamer
TISDAG
Är med om ni ska köra 1.6
↗ till inlägget↗ till inläggetVem e du lol? ;:Nu så har jag fixat Source dedicated server :D ..Adda mig på steam hörrni: xzamer
TISDAG
Jag är XzamX..
Och vem är du? -.-
Alla dagar går bra för mig, men för att vi ska bestämma en dag så fort som möjligt så säger jag TISDAG.
↗ till inläggetJag lägger dig i listan för 1.6 men vi ska ju köra på tisdag så du får be nån mer va med.Är med om ni ska köra 1.6
Dag: Tisdag.
Jag e med på 1.6 .....
Vi säger source på tisdag och 1.6 på onsdag eller?
Jag är med på 1.6
Låter najs. Jag är med på tisdag.
Har tyvärr inte 1.6 men source på tisdag låter bra, har addat Husko och Vitdom på steam
Kan inte spela, men skulle vara roligt :)
↗ till inläggetHej. Jo jag skulle tycka det skulle va kul med en fuska spel kväll. Hade tänkt counter strike source. När tycker ni det ska va? Tror ni det blir innan julafton. IAF: Vi kan ju planera och se när det blir.
MVH: Jacob!!!
Deltagare:
CS source.
jacob_96
Husko
TheDarkElf
Vitdom
ihabba123
Damel
Katt
Raptomex
Ubuntu
Mîhker
CS 1.6
p0wwA
Husko
EDIT: Kan inte göra server för min source deceted server är buggad. =(
DAG: Det blir på tisdag.
Jag kommer gärna med (Mîhkers bror)
Okej ni kommer med!
Men Miyer ska du spela cs 1.6 eller source. Souce vill min bästa kompis va med på så det skulle va nicet om du va med på det. Men jag är inte med på 1.6 har inte det.
Vi kör klockan 17:00 båda dagarna.
↗ till inläggetMiyer har source (han är min brorsa heh...)Okej ni kommer med!
Men Miyer ska du spela cs 1.6 eller source. Souce vill min bästa kompis va med på så det skulle va nicet om du va med på det. Men jag är inte med på 1.6 har inte det.
Ja. Han sa det. Lägger till honom och min bästa kompis.
Vem skapar servern igentligen? Jag vill inte dra minne på min nya dator för att få source deceted server.
Jag spelade lite source med Vitdom för nån dag sedan och han bad mig att testa hans server "Fuska.se spelkväll", så jag tror han fixar det :)