Yay! göra en BELF Male, för att sedan betala sex change. (istället för att göra female från början) :>
Hur Ser Din Char Ut?
↗ till inläggetDet blir roligare så.Yay! göra en BELF Male, för att sedan betala sex change. (istället för att göra female från början) :>
Illidan idag igen, ZG idag igen också.
↗ till inläggetVilket UI o.O hur kan du se nånting?
↗ till inläggetMan vänjer sig :P sen kör jag bara pve. Samt har jag nu förminskat grid t.o.m!↗ till inläggetVilket UI o.O hur kan du se nånting?
↗ till inläggetMan vänjer sig :P sen kör jag bara pve. Samt har jag nu förminskat grid t.o.m!
Vad heter den Dmgmetern du har till höger?
Recount är det :)
Snart full epic, nyanyaha, oh och black bear också ^,^ ;p
http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_122708_172516.jpg
Dude du borde skaffa hit cappen och expertice cappen innan du stackar andra stats
↗ till inläggetLöjl, kan spamma ut miljoner med damage utan att missa något, hit är så skitigt overrated att det inte är santDude du borde skaffa hit cappen och expertice cappen innan du stackar andra stats
Hit fungerar inte som för en rogue eller warrior, minst 50% av en 17/0/54 speccad death knights damage är DnD, unholy blight och sen diseases, och en talent i unholy tree't gör 25% av vår AP till spelldamage
Är du unholy är det ju en annan sak, Hur mkt dps trycker du ut på tex patchwerk som unholy? bara undrar kul att veta unholy verkar vara mest trash aoe, boost för casters imo
↗ till inläggetKan gå upp till 2700 ish, beror ju helt på raid setupÄr du unholy är det ju en annan sak, Hur mkt dps trycker du ut på tex patchwerk som unholy? bara undrar kul att veta unholy verkar vara mest trash aoe, boost för casters imo
Nytt namn och ny server. Men guildless
↗ till inläggetHär är min lilla druid ;)
WTF blir det så att man måste ladda ner den för att se den?
Du har sparat den som bmp, spara den som jpg istället.
↗ till inläggetHur gör man det?↗ till inläggetHär är min lilla druid ;)
↗ till inläggetHur gör man det?↗ till inläggetHär är min lilla druid ;)
Spara Som sen väljer du eller skriver manuellt in mindruid.jpg tror till och med det går att spara som .bmp sen byta namn på den till .jpg och om din dator vet vad det är så byter den. Men varför har du Mount på Actionbar 0 sen också på actionbaren ovanför, du är ju druid, du mountar inte och flyr, du moonfirear och flyr. :D
↗ till inlägget↗ till inläggetHär är min lilla druid ;)
Hur gör man det?
Spara Som sen väljer du eller skriver manuellt in mindruid.jpg tror till och med det går att spara som .bmp sen byta namn på den till .jpg och om din dator vet vad det är så byter den. Men varför har du Mount på Actionbar 0 sen också på actionbaren ovanför, du är ju druid, du mountar inte och flyr, du moonfirear och flyr. :D
Tack för snabbt svar. Jag vet faktiskt inte varför jag hade den där ;)