jag kommer själv klart från sverige
Vilket Land Kommer Du Ifrån?
sverige
Hel Svensk så långt som jag vet
usa (nej jag är ingen idiot)-_-
Allt ja vet är att jag e född i Sverige.... men mångra brukar fråga om ja är från sverige o när man säger ja så tror dom typ inte en :s skit skumt
EGYPTEN <33
Masr ahla men kol al-belad.
Född i Sverige... tror jag... kanske...
↗ till inläggetBer du till solgudar och sånt skräp? :PEGYPTEN <33
100% svensk så vitt jag vet.
Är född i Sverige, mina farföräldrar är dock från Finland.
Sverige.
Sverige, fast är 6% något annat.
↗ till inläggetHmm, hur vet du det? Vart får man reda på sånt?100% svensk, eller ja, iaf 300-400 år tillbaka så vitt jag vet. om mna går riktigt lång tid tillbaka härstammar mina släker från småland typ, och för en sådär 400 år så var det typ danskt så det beror lite på hur man ser det. men min släkt kommer ganska säkert från den nuvarande svenska marken minst 600-700 år tillbaka.
50% finsk 50% svensk. Kan dock typ inget finska XD
Hundra procent svensk.
↗ till inlägget100% svensk, eller ja, iaf 300-400 år tillbaka så vitt jag vet. om mna går riktigt lång tid tillbaka härstammar mina släker från småland typ, och för en sådär 400 år så var det typ danskt
Öh... WTF?!?!
Skåne hava varit svenskt i ca mindre än 400 år. Småland har varit svenskt betydligt längre.
↗ till inläggetSläktforskar eller frågar någon i släkten om de vet.↗ till inläggetHmm, hur vet du det? Vart får man reda på sånt?100% svensk, eller ja, iaf 300-400 år tillbaka så vitt jag vet. om mna går riktigt lång tid tillbaka härstammar mina släker från småland typ, och för en sådär 400 år så var det typ danskt så det beror lite på hur man ser det. men min släkt kommer ganska säkert från den nuvarande svenska marken minst 600-700 år tillbaka.
↗ till inläggetSläktforskar eller frågar någon i släkten om de vet.↗ till inlägget100% svensk, eller ja, iaf 300-400 år tillbaka så vitt jag vet. om mna går riktigt lång tid tillbaka härstammar mina släker från småland typ, och för en sådär 400 år så var det typ danskt så det beror lite på hur man ser det. men min släkt kommer ganska säkert från den nuvarande svenska marken minst 600-700 år tillbaka.
Hmm, hur vet du det? Vart får man reda på sånt?
Hur släktforskar man då? Drar man bara till något bibliotek och letar i massa arkiv och böcker?
kurdish.
↗ till inläggetHAHAHA :D↗ till inläggetBer du till solgudar och sånt skräp? :PEGYPTEN <33
100% svensk så vitt jag vet.
Sverige här iaf :P