💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Land Kommer Du Ifrån?

219 svar · startad

jag kommer själv klart från sverige

post-78300-1230464262_thumb.jpg

sverige

Hel Svensk så långt som jag vet

Jag är född i Sverige, föräldrarna är från Serbien.

usa (nej jag är ingen idiot)-_-

Allt ja vet är att jag e född i Sverige.... men mångra brukar fråga om ja är från sverige o när man säger ja så tror dom typ inte en :s skit skumt

EGYPTEN <33

Masr ahla men kol al-belad.

Senast ändrad:

Född i Sverige... tror jag... kanske...

29 Dec 2008
↗ till inlägget

EGYPTEN <33

Ber du till solgudar och sånt skräp? :P

100% svensk så vitt jag vet.

31 Dec 2008

Är född i Sverige, mina farföräldrar är dock från Finland.

Sverige.

Sverige, fast är 6% något annat.

↗ till inlägget

100% svensk, eller ja, iaf 300-400 år tillbaka så vitt jag vet. om mna går riktigt lång tid tillbaka härstammar mina släker från småland typ, och för en sådär 400 år så var det typ danskt så det beror lite på hur man ser det. men min släkt kommer ganska säkert från den nuvarande svenska marken minst 600-700 år tillbaka.

Hmm, hur vet du det? Vart får man reda på sånt?

50% finsk 50% svensk. Kan dock typ inget finska XD

1 Jan 2009

Hundra procent svensk.

↗ till inlägget

100% svensk, eller ja, iaf 300-400 år tillbaka så vitt jag vet. om mna går riktigt lång tid tillbaka härstammar mina släker från småland typ, och för en sådär 400 år så var det typ danskt

Öh... WTF?!?!

Skåne hava varit svenskt i ca mindre än 400 år. Småland har varit svenskt betydligt längre.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

100% svensk, eller ja, iaf 300-400 år tillbaka så vitt jag vet. om mna går riktigt lång tid tillbaka härstammar mina släker från småland typ, och för en sådär 400 år så var det typ danskt så det beror lite på hur man ser det. men min släkt kommer ganska säkert från den nuvarande svenska marken minst 600-700 år tillbaka.

Släktforskar eller frågar någon i släkten om de vet.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Släktforskar eller frågar någon i släkten om de vet.

Hur släktforskar man då? Drar man bara till något bibliotek och letar i massa arkiv och böcker?

kurdish.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

EGYPTEN <33

Ber du till solgudar och sånt skräp? :P

100% svensk så vitt jag vet.

HAHAHA :D

Sverige här iaf :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in