💬
Logga in
Fuska.se

Har Du Tp Till Gc Eller Wii?

49 svar · startad

WII FTW =D

4 Apr 2008

Wii leder stort nu har med Zelda till Wii men det är jävligt lätt jag klarade der på 18 timmar

22 Apr 2008

tänker köpa det till wii ^^ eller låna

23 Apr 2008

Jag hade det till Gamecube men jag hade hellre velat ha det till till wii, men har ingen :(

26 Apr 2008
Moderator Moderator

Har till GCN, spelat till Wii dock, bättre på kuben.

16 May 2008

eller hur på wiin behöver man bara hoppa till höger till vänster till höger osv har till gc och är bättre men wii sålde mer

hela 75% av spelen som köptes under första veckan var twilight princes! ;)

Senast ändrad:

23 May 2008

Har det till gamecube

29 May 2008
Trådstartare #28

nu är det 23 som har till wii och 8 till game cube wii leder stort!

15 Jun 2008

Båda finns inte som altenativ O.o

hur som hällst, jag har till både gc och wii

Men jag röstar på gc eftersom den ligger sämst till :P

16 Jun 2008

På vilket sätt är GCN verisionen bättre än wii verisionen? Det är samma spel, bara det att wii verisionen är spegelvänd??

17 Jun 2008

Har det på Wii.

↗ till inlägget

På vilket sätt är GCN verisionen bättre än wii verisionen? Det är samma spel, bara det att wii verisionen är spegelvänd??

Tror det är samma version.

↗ till inlägget

Vadå spegelvänd? seriöst :S`?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Link har alltid varit vänsterhänt och Twilight var tänkt att göras till GCN.

Men när man valda att göra Wii-kontrollen, så spegelvände man spelet så att Link skulle bli högerhänt, med tanke på att majoriteten av alla människor är högerhänta. Därav att han skakar hand med sin vänstra hand i Wii verisionen. :P

27 Jun 2008

wii vad det va kul.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Link har alltid varit vänsterhänt och Twilight var tänkt att göras till GCN.

Men när man valda att göra Wii-kontrollen, så spegelvände man spelet så att Link skulle bli högerhänt, med tanke på att majoriteten av alla människor är högerhänta. Därav att han skakar hand med sin vänstra hand i Wii verisionen. :P

Aha men det kan jag hålla med om ändå att det känns bättre :P För känns konstigt att vifta om han svänger med andra handen. Jag som då är högerhänt! Fast det borde vara en inställningssak då :P Annars är det diskriminering ^^

4 Jul 2008

Jag har Zelda till både GC och Wii. Men jag röstar på Wii. Grymt roligt överhuvudtaget, vilken spelarkänsla i det man är liksom ett med spelet så att säga. :) :D

9 Jul 2008

Gamecuben först. Mycket roligare. (röstade)

Sen köpte jag den till wii. Tråkigt, Trodde inte wii-remoten skulle vara så simpel.

12 Jul 2008

till gc hade inte wii när TP kom ut

30 Jul 2008

Har den till GameCube.

Anledning: Jag hade inte Wii när jag fick det.

Men snart ska jag köpa det till Wii. ^^

29 Dec 2008

Wii är sjukt mycket roligare! Man missar en massa roliga detaljer om man spelar på GC! :gitarr:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in