💬
Logga in
Fuska.se

Trådlöst Problem!

8 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Har köpt två trådlösa gamepads men lyckas inte ansluta dom till wii kontrollen. Har någon haft något liknande problem är jag tacksam för hjälp.

Har provat allt tror jag....

↗ till inlägget

Har köpt två trådlösa gamepads men lyckas inte ansluta dom till wii kontrollen. Har någon haft något liknande problem är jag tacksam för hjälp.

märket är Logic3

1 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

märket är Logic3

Har samma problem, byter till en med kabel så snart det blir vardag. Men kanske någon har tips på vad man kan göra???? :( :medieval:

2 Jan 2009
Nivå 7 · Fuskare

Trådlös gamepad? En sådan här?

http://ecx.images-amazon.com/images/I/3166CV0PMKL._SL500_AA280_.jpg

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Trådlös gamepad? En sådan här?

http://ecx.images-amazon.com/images/I/3166CV0PMKL._SL500_AA280_.jpg

sorry är lite mycket knappar på datorn här

här kommer bilden och svaret

nej så här ser våran ut men dom ser ganska lika ut tycker jag.

post-82010-1230891751_thumb.jpg

post-82010-1230891893_thumb.jpg

Nivå 7 · Fuskare

OK, verkar vara en trådlös Classic Controller. Vet inte så mycket om dem, så jag kan nog inte hjälpa....

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

synd men tack ändå!

8 Jan 2009
Nivå 2 · Novis

antar att man pluggar in den på wii kontrollen, kan du vara mer exakt på vad som är fel?

Nivå 5 · Fuskare

På handkontrollen på bilden som JosJuice uploadade vet jag att man kan ställa in kanaler. Är det inte samma på hankontrollen som på flurpen man stoppar i wiit funkar det inte. Vet inte hur det är på den där, men det är det enda jag kan tänka mig som är fel.

16 Jan 2009
Nivå 2 · Novis

Köp nintndos produkter istället, den kanske är lite obekvämare men det fungerar i alla fall

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in