↗ till inläggetVad är skillnaden? Förutom att kontrollen är lite sämre och att det är spegelvänt?Wii är sjukt mycket roligare! Man missar en massa roliga detaljer om man spelar på GC! :gitarr:
Har Du Tp Till Gc Eller Wii?
GC på releas dagen
↗ till inläggetExempelvis kontrollerna. När man t ex fiskar gör man nästan likadant som i verkligheten, men bara NÄSTAN.↗ till inläggetVad är skillnaden? Förutom att kontrollen är lite sämre och att det är spegelvänt?Wii är sjukt mycket roligare! Man missar en massa roliga detaljer om man spelar på GC! :gitarr:
↗ till inläggetExempelvis kontrollerna. När man t ex fiskar gör man nästan likadant som i verkligheten, men bara NÄSTAN.↗ till inläggetWii är sjukt mycket roligare! Man missar en massa roliga detaljer om man spelar på GC! :gitarr:
Vad är skillnaden? Förutom att kontrollen är lite sämre och att det är spegelvänt?
Då har du aldrig fiskat, gosse ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetWii är sjukt mycket roligare! Man missar en massa roliga detaljer om man spelar på GC! :gitarr:
Vad är skillnaden? Förutom att kontrollen är lite sämre och att det är spegelvänt?
Exempelvis kontrollerna. När man t ex fiskar gör man nästan likadant som i verkligheten, men bara NÄSTAN.
Då har du aldrig fiskat, gosse ;)
Jodå ;)
Wii <3 :D
Jag har inte Twilight Princess. Men jag har spelat både Wii och GC versionen. Men jag tycker GCN versionen är bäst.
Anledning:Tycker GCN versionen har bättre kontroller.
När jag fick Wii så hade mormor köpt TP till mig så Wii är självklart!!! :lol:
jag köpte gc även om jag hade både wii och gc,gc är billigare ;:
Nu har jag Twilight Princess till Gamecube. Det är askul. Men jag har fastnat i Forest Temple.