💬
Logga in
Fuska.se

Har Du Tp Till Gc Eller Wii?

49 svar · startad

↗ till inlägget

Wii är sjukt mycket roligare! Man missar en massa roliga detaljer om man spelar på GC! :gitarr:

Vad är skillnaden? Förutom att kontrollen är lite sämre och att det är spegelvänt?
2 Jan 2009

GC på releas dagen

17 Jan 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Wii är sjukt mycket roligare! Man missar en massa roliga detaljer om man spelar på GC! :gitarr:

Vad är skillnaden? Förutom att kontrollen är lite sämre och att det är spegelvänt?

Exempelvis kontrollerna. När man t ex fiskar gör man nästan likadant som i verkligheten, men bara NÄSTAN.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Exempelvis kontrollerna. När man t ex fiskar gör man nästan likadant som i verkligheten, men bara NÄSTAN.

Då har du aldrig fiskat, gosse ;)

21 Jan 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Då har du aldrig fiskat, gosse ;)

Jodå ;)

Wii <3 :D

24 Jan 2009

Jag har inte Twilight Princess. Men jag har spelat både Wii och GC versionen. Men jag tycker GCN versionen är bäst.

Anledning:Tycker GCN versionen har bättre kontroller.

31 Jan 2009

När jag fick Wii så hade mormor köpt TP till mig så Wii är självklart!!! :lol:

11 Feb 2009

jag köpte gc även om jag hade både wii och gc,gc är billigare ;:

21 Feb 2009

Nu har jag Twilight Princess till Gamecube. Det är askul. Men jag har fastnat i Forest Temple.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in