Hejsan!
För ganska länge sedan så hade jag en hemsida, nämligen TheXboxWorld.se.nu .. Nu har jag bestämmt mig för att lägga upp sidan igen och att den ska vara uppdaterad! Ja jag vet, sidan är gjord i programmet wysiwyg Web Builder men tro inte att jag är någon liten NooB som inte kan nånting om kodning i html och css, för det kan jag bara att jag inte riktigt orkar ta tag i att bygga en riktig mall... I det här programmet använder jag även mycket kodning, bara inte LIKA mycket. Jag tycker inte riktigt att det spelar roll om en hemsida är gjort i ett program (Ej helt egenkodat) utan jag tycker att det är sidan som räknas (Om den inte är gjord i t.ex FreeWebs där det BARA är att skriva in sin text, här gör man ju dock mycket annat det vill säga att man jobbar med att ladda upp till ftp-servrar med clienter som t.ex Core-Ftp, man sätter in alla bilder och man skapar sina egna bilder i t.ex Photoshop m.m) Är det fin och bra så bryr jag mig inte med andra ord ;: ... Hoppas ni gillar sidan och förstår vad jag nyss skrev, och inte direkt börjar klaga MvH Alexander P13!!! :P
LÄNK: ...http://TheXboxWorld.se.nu/...
(Vänligen läs igenom texten innan ni klagar på texten i source-filen "Made in WYSIWYG Web Builder"! :D)