💬
Logga in
Fuska.se

My Mystery Ufo

22 svar · startad

Nivå 4 · Lärling Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej det var på någon film han tog händerna bakom ryggen och ufot svävade ändå.

en tråd?...

Jag sa till Cooliz.Han sa att ufot hölls uppe av händernas statiska elektricitet, men eftersom en kille på filmen lät den sväva utan att ha händerna över eller under den så är det inte så.

Skiten sitter fast i ett snöre runt örat och därmed så går det att få den att sväva ändå. Men för att styra den så låter man tråden även gå mellan tummen och pekfingret. Notera att ju längre fram de sträcker ut handen desto närmare kommer tefatet. Lägg också märke till att det står kvar på samma plats i lusten när de inte använder handen eftersom det bara hänger i snöret som sitter fast vid örat.
Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #22
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej det var på någon film han tog händerna bakom ryggen och ufot svävade ändå.

en tråd?...

Jag sa till Cooliz.Han sa att ufot hölls uppe av händernas statiska elektricitet, men eftersom en kille på filmen lät den sväva utan att ha händerna över eller under den så är det inte så.

Skiten sitter fast i ett snöre runt örat och därmed så går det att få den att sväva ändå. Men för att styra den så låter man tråden även gå mellan tummen och pekfingret. Notera att ju längre fram de sträcker ut handen desto närmare kommer tefatet. Lägg också märke till att det står kvar på samma plats i lusten när de inte använder handen eftersom det bara hänger i snöret som sitter fast vid örat.

Har du prövat den?
7 Jan 2009
Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #23

Jag fick hem den idag :)

Det är en tråd som leder från ufot till örat.

Man ska bara snurra igång den på ett bord sen ena handen ska man ha ovanför och styra den med att ha tråden mellan tummen och pekfingret...

Många som man visar det för säger:

"Asså, det är ju ett snöre som leder till handen!"

Men det är de inte ^_^

För då lägger man ju händerna bakom ryggen så ser dom ut så hör O_O

Man får med några trådar med häfftmassa längst ut på varje, trådarna går sönder lätt men man behöver bara ta fiskelina och häfftmassa och då är det osm en man får med.

Det är ganska svårt att styra den, men jag kan snurra igång den och sånt man gör i början.

Jag tyckte det va värt pengarna :D

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in