💬
Logga in
Fuska.se

Jag Härmar Prins John Ifrån Tecknade Robin Hood, Plus Lite Andra Imitationer :p

151 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Prins John, sportkommentatorn och aoe var bäst :D

5 Jan 2009
Nivå 1 · Novis

kan bara säga att detta är Fejk och ingenting annat Så j*vla åligt gjorda anmäler tråden nu så blir alla lyckliga och glada ;)

ingen anledning att anmäla efetersom det inte är nått regelbrott i tråden :huh: mr. burns va as bra :D

Nivå 4 · Lärling

Mr. Burns, Barney, Sportkomentatorn och Prins John var verkligen sjukt bra. Om du övar upp det ännu mer skulle du möjligen ha chans i någon talangtävling som någon här i tråden sa.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #25
↗ till inlägget

kan bara säga att detta är Fejk och ingenting annat Så j*vla åligt gjorda anmäler tråden nu så blir alla lyckliga och glada ;)

intressant tanke du har... även den varmt välkommen här i tråden!

men jag skulle aldrig orka lägga upp fejkade röstinspelningar!! du ser ju på ozzy klippet att det är min röst!

rock n roll/Petter

det stavas för den delen´´dåligt´´...

6 Jan 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Du säger bara så för att du är avundsjuk att du inte är lika bra. :P
↗ till inlägget
↗ till inlägget

intressant tanke du har... även den varmt välkommen här i tråden!

men jag skulle aldrig orka lägga upp fejkade röstinspelningar!! du ser ju på ozzy klippet att det är min röst!

rock n roll/Petter

det stavas för den delen´´dåligt´´...

Skit bra film :D Du äger :D

Senast ändrad:

7 Jan 2009
Nivå 1 · Novis

även om du då kan imetera dom så gör du det fett dåligt :P du Suger ju så hela mitt hus skakar har hört bättre än dig och Jack Black fuck of

8 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #29
↗ till inlägget

även om du då kan imetera dom så gör du det fett dåligt :P du Suger ju så hela mitt hus skakar har hört bättre än dig och Jack Black fuck of

jag är fett glad att du tog dig tid att kommentera..

;)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jag är fett glad att du tog dig tid att kommentera..

;)

Lyssna inte på honom, han är bara avundsjuk.
↗ till inlägget

Själv tyckte jag inte det var dåligt men, Om det hade vart dåligt hade det inte varit ett regelbrott. Så du kan nu GTFO
9 Jan 2009
Nivå 7 · Fuskare
Ojoj, talang nästa? ;D
Nivå 6 · Fuskare

Talang 2009..?

Du är ju grym! Mr.Burns ägde ju skiten asså! så likt :D

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Vad finns det för anledning att tro att dem e fejkade om dem ändå enligt dig är dåliga?
14 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #35
↗ till inlägget

Talang 2009..?

Du är ju grym! Mr.Burns ägde ju skiten asså! så likt :D

tack så mycket :)

talang 2009, hmm, nja, har inte tänkt så långt tror jag!! men jag är väldigt glad om folk tycker det man gör är kul och underhållande :)

hehe

29 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #36

Ozzy om Heaven and hell....

hoppas det duger... =)

http://se.youtube.com/watch?v=CjmTGqu62b0&...re=channel_page

Nivå 7 · Fuskare

DAMN!:D

Jag tror att du blev nyss Fuskas mest omtyckta nya medlem!:D

AS BRA!

Nivå 4 · Lärling

Grymt säger jag bara! Speciellt sportkommentatorn. :D

30 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #39
↗ till inlägget

DAMN!:D

Jag tror att du blev nyss Fuskas mest omtyckta nya medlem!:D

AS BRA!

hehe.. tack det var roligt att höra.. det är kul att underhålla människor.. kul att så många gillar det man gör.. det betyder mycket!!

/Petter

7 Feb 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #40

--------------------------------------------------------------------------------

jaha!!

då har jag ett nytt klipp med 35 olika röst imitationer.. och i det här så visar jag också att det är jag som gör rösterna till dom som inte tror att det är jag!

några har ni hört förr, några är nya! tog rätt lång tid, men jag hoppas ni blir underhållna!

lite parodi, nån kanske är lite så där men va f*n!! skit samma..

mycket nöje../Petter

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in