Prins John, sportkommentatorn och aoe var bäst :D
Jag Härmar Prins John Ifrån Tecknade Robin Hood, Plus Lite Andra Imitationer :p
kan bara säga att detta är Fejk och ingenting annat Så j*vla åligt gjorda anmäler tråden nu så blir alla lyckliga och glada ;)
ingen anledning att anmäla efetersom det inte är nått regelbrott i tråden :huh: mr. burns va as bra :D
Mr. Burns, Barney, Sportkomentatorn och Prins John var verkligen sjukt bra. Om du övar upp det ännu mer skulle du möjligen ha chans i någon talangtävling som någon här i tråden sa.
↗ till inläggetkan bara säga att detta är Fejk och ingenting annat Så j*vla åligt gjorda anmäler tråden nu så blir alla lyckliga och glada ;)
intressant tanke du har... även den varmt välkommen här i tråden!
men jag skulle aldrig orka lägga upp fejkade röstinspelningar!! du ser ju på ozzy klippet att det är min röst!
rock n roll/Petter
det stavas för den delen´´dåligt´´...
↗ till inläggetDu säger bara så för att du är avundsjuk att du inte är lika bra. :Pkan bara säga att detta är Fejk och ingenting annat Så j*vla åligt gjorda anmäler tråden nu så blir alla lyckliga och glada ;)
↗ till inläggetSkit bra film :D Du äger :D↗ till inläggetkan bara säga att detta är Fejk och ingenting annat Så j*vla åligt gjorda anmäler tråden nu så blir alla lyckliga och glada ;)
intressant tanke du har... även den varmt välkommen här i tråden!
men jag skulle aldrig orka lägga upp fejkade röstinspelningar!! du ser ju på ozzy klippet att det är min röst!
rock n roll/Petter
det stavas för den delen´´dåligt´´...
även om du då kan imetera dom så gör du det fett dåligt :P du Suger ju så hela mitt hus skakar har hört bättre än dig och Jack Black fuck of
↗ till inläggetäven om du då kan imetera dom så gör du det fett dåligt :P du Suger ju så hela mitt hus skakar har hört bättre än dig och Jack Black fuck of
jag är fett glad att du tog dig tid att kommentera..
;)
↗ till inläggetLyssna inte på honom, han är bara avundsjuk.↗ till inläggetäven om du då kan imetera dom så gör du det fett dåligt :P du Suger ju så hela mitt hus skakar har hört bättre än dig och Jack Black fuck of
jag är fett glad att du tog dig tid att kommentera..
;)
↗ till inläggetSjälv tyckte jag inte det var dåligt men, Om det hade vart dåligt hade det inte varit ett regelbrott. Så du kan nu GTFOäven om du då kan imetera dom så gör du det fett dåligt :P du Suger ju så hela mitt hus skakar har hört bättre än dig och Jack Black fuck of
Talang 2009..?
Du är ju grym! Mr.Burns ägde ju skiten asså! så likt :D
↗ till inläggetVad finns det för anledning att tro att dem e fejkade om dem ändå enligt dig är dåliga?även om du då kan imetera dom så gör du det fett dåligt :P du Suger ju så hela mitt hus skakar har hört bättre än dig och Jack Black fuck of
↗ till inläggetTalang 2009..?
Du är ju grym! Mr.Burns ägde ju skiten asså! så likt :D
tack så mycket :)
talang 2009, hmm, nja, har inte tänkt så långt tror jag!! men jag är väldigt glad om folk tycker det man gör är kul och underhållande :)
hehe
Ozzy om Heaven and hell....
hoppas det duger... =)
http://se.youtube.com/watch?v=CjmTGqu62b0&...re=channel_page
DAMN!:D
Jag tror att du blev nyss Fuskas mest omtyckta nya medlem!:D
AS BRA!
Grymt säger jag bara! Speciellt sportkommentatorn. :D
↗ till inläggetDAMN!:D
Jag tror att du blev nyss Fuskas mest omtyckta nya medlem!:D
AS BRA!
hehe.. tack det var roligt att höra.. det är kul att underhålla människor.. kul att så många gillar det man gör.. det betyder mycket!!
/Petter
--------------------------------------------------------------------------------
jaha!!
då har jag ett nytt klipp med 35 olika röst imitationer.. och i det här så visar jag också att det är jag som gör rösterna till dom som inte tror att det är jag!
några har ni hört förr, några är nya! tog rätt lång tid, men jag hoppas ni blir underhållna!
lite parodi, nån kanske är lite så där men va f*n!! skit samma..
mycket nöje../Petter