Sjukt bra imitationer! B) Den steker alla jag hört, bra jobbat MasterOfPette!
Jag Härmar Prins John Ifrån Tecknade Robin Hood, Plus Lite Andra Imitationer :p
↗ till inläggetNajs att du är med i talang, såg att de visade lite av dig i början B)
haha, det var som f*n!
ok jag erkänner, jag är med =)
jag blev uppringd, och gick efter lite omständigheter med på att vara med i ett program!! då jag inte vill bli förknippad med det programmet... men tänkte va f*n, jag dör väl inte av att vara med i ett avsnitt... så länge jag inte blir hatad efter att 1 miljon pers har sett det så är jag nöjd, haha! :D
kan avslöja att jag personligen inte kommer att se programmet... det vågar jag inte ;)
Petter
↗ till inlägget↗ till inläggetNajs att du är med i talang, såg att de visade lite av dig i början B)
haha, det var som f*n!
jag blev uppringd, och gick efter lite omständigheter med på att vara med i ett program!! då jag inte vill bli förknippad med det programmet... men tänkte va f*n, jag dör väl inte av att vara med i ett avsnitt... så länge jag inte blir hatad efter att 1 miljon pers har sett det så är jag nöjd, haha! :D
kan avslöja att jag personligen inte kommer att se programmet... det vågar jag inte ;)
Petter
Vilket avsnitt är det? :o
Får du berätta hur det gick då? :)
↗ till inlägget↗ till inläggetNajs att du är med i talang, såg att de visade lite av dig i början B)
haha, det var som f*n!
Petter
jag vet inte säkert.. men min sk agent, sa att det ev blir i slutet på april!!
Sjuuuuukt gryyymt ;D !
haha, det var som f*n!
Petter
jag vet inte säkert.. men min sk agent, sa att det ev blir i slutet på april!!
najs, klart du ska fortsätta! du kommer inte bli hatad! Större risk att det blir tvärt om! annars får de med fuska att göra. :D
Om någon missat talang kan man ju se hela avsnittet på TV4.se (;
↗ till inläggetf*n va nice! Måste se det! ;)↗ till inläggetNajs att du är med i talang, såg att de visade lite av dig i början B)
haha, det var som f*n!
Petter
komigen, nånstans Petter, nånstans i TV måste du ju nämna oss, eller nån av oss, eller fuska åtminstone. =D
"Jag vill tacka folket på fuska.se som har stöttat och beundrat mig och som fick mig att ta klivet upp på scen." XD det hade varit så j*vla klockrent. fast det spelar nog ingen roll vad du säger eller med vilken röst, jag tycker det är skitcoolt ändå! :D
är det ok om jag lägger upp en printscreen här Petter? eller vill du absolut inte se?
↗ till inläggetkomigen, nånstans Petter, nånstans i TV måste du ju nämna oss, eller nån av oss, eller fuska åtminstone. =D
"Jag vill tacka folket på fuska.se som har stöttat och beundrat mig och som fick mig att ta klivet upp på scen." XD det hade varit så j*vla klockrent. fast det spelar nog ingen roll vad du säger eller med vilken röst, jag tycker det är skitcoolt ändå! :D
är det ok om jag lägger upp en printscreen här Petter? eller vill du absolut inte se?
haha, det är helt ok om du gör det!!
=)
↗ till inläggetAHAH, FY FAAN VAD CHILL!! ;D
HAHA, en sekund före!!!!!
OnTopic: Kan inte vänta tills det avnsnittet går!
↗ till inläggetahah samma här.HAHA, en sekund före!!!!!
OnTopic: Kan inte vänta tills det avnsnittet går!
Kan inte vänta tills det avsnittet går på tv :-o
↗ till inläggetKan inte vänta tills det avsnittet går på tv :-o
sanningen är ju... att även om det där kommer underhålla en massa personer.. och folk kommer kanske tycka att det är alltifrån helt ok till toppen.. så kommer det vara folk som tycker att det är totalt värdelöst, för så är det alltid ;) det läggs ut på youtube etc...
men då räknar jag med lite stöd ifrån fuska!! :D