↗ till inläggetMan får inte dela account med någon överhuvud taget :P men jag fattar din poäng XDmen han är en nörd och vill spela, har själv 2 brorsor och när vi dela på 1 bra dator vare förjävligt, typ: nu ska jag spela!! men snart! Nej f*n! NU! MORSAN FÖR h*lvete! SÄG ÅT HAN! ...åt... VA f*n!
men iaf, om du ska ha en bra ursäkt för att han inte ska spela på datorn så jätte mycket, säg bara att man inte får dela account med mer än 2 pers och att köpa ett nytt kostar för mycket. BOOM!
Behöver En Ursäkt
Fråga vilken level din bror är i. ( Om han är under 40 får han inte spela ^^ ( Körkort på Mount ))
Okej, förbannat många önödiga svar så som "Låt honom spela j*vla egoist" eller "Jag är snål" osv.
Han är inte min bror, han är min styv-bror. Och sådana gillar man inte, dom är störiga och tar allt plats.
Men jag delar mitt account med min RIKTIGA bror, så jag får väll typ ta svaret "Man får bara dela med 1 annan"
↗ till inläggetOkej, förbannat många önödiga svar så som "Låt honom spela j*vla egoist" eller "Jag är snål" osv.
Han är inte min bror, han är min styv-bror. Och sådana gillar man inte, dom är störiga och tar allt plats.
Men jag delar mitt account med min RIKTIGA bror, så jag får väll typ ta svaret "Man får bara dela med 1 annan"
Men det är bara att säga att han itne får. Säg att han förstår. Säg att du har betalat pengar för att spela det och om han råkar förstöra så har du typ slängt bort pengarna. Det är inte så svårt att säga nej faktiskt. Du behöver ingen j*vla ursäkt egentligen då det är ditt spel.
Be honom dra åt h*lvete. Simpelt.
Edit:
FÖRBANNADE CENSUR-SYSTEM! SLUTA CENSURERA MINA j*vla SVORDOMAR! NU!
Eller så slutar du svära?
Säg åt honom att dina kompisar kommer whispa dej (Du har säkert många eftersom du är så omtänksam xD ) och att han kommer svara dumt, och de kommer att misstänka nåt och det kommer läcka ut och Blizzard får veta om en vecka PGA dumhuvuden och du och din bror blir bannade.
Om han vill ha egen gubbe så säger du åt honom att han kan få spela när han blir gamlare tex efter 1 o ett ½ år så han lär sig och kan lite bättre Engelska så han inte skämmer ut sig totalt. Och så säger du att ni har datorbrist med bara en dator och ett acc, går ju inte att dela på 3 för (Säkert censurerat, ingen vits).
Säg "Du vet inte hur man speccar så du kan göra fel"
Säg åt honom att curator kommer spawna sina astral flares som aoear dig med en astral spark som slår in kvoten ur 41720, så du måste använda cloak of shadows då och då. Och så måste du ha tur med infernalsen på prince och hoppas att ni inte blir instängda för då kommer enfeeble och då kan du inte bli healad. Får du mark of kazzak på dig så ska du springa till orgrimmar banken genom att blubblehearta och där kan du explodera noobs.
Glöm inte att respecca prot mage heller och använd alltid wywern sting på arena battlemastern
punkt
↗ till inläggetBe han pvp'a åt dig Bra honor ffs xD.. men tbh säg bara nej mena kan han inte ta ett nej byt bara lösenord.
Han har en poäng: Om han inte lyssnar, byt lösenod
Asso jag har haft ett liknande problem med 3st lösningar:
1. Säg att du redan slösar bort din måndspeng/veckopeng på din brossa och redan tycker det ä för mkt.
2. Säg att han ska börja köra på en privat server.
3. Säg nått i stil med: " Cmon ur f**king noob, i gonna pwn u like a 1337 FTW! och säg att
om han inte fattar det där så ska han inte köra wow för då snackar all så.
Det va mitt strå till stacken. Kanske inte det bästa men det funkar på vissa!XD
Sorry glömde en sak som min kompis gjorde.
Ge han ett WoW paket med WoW, gamecard + ev. TBC
min kompis berätta att han lillebrorsa hade loggat in på hans acc och sålt all armor :pinch: dela inte tt acc med en bror elr en släkting!
↗ till inläggetOj, bara 9 månader eftermin kompis berätta att han lillebrorsa hade loggat in på hans acc och sålt all armor :pinch: dela inte tt acc med en bror elr en släkting!
↗ till inläggetmin kompis berätta att han lillebrorsa hade loggat in på hans acc och sålt all armor :pinch: dela inte tt acc med en bror elr en släkting!
Obvious troll is obvious.
↗ till inläggetHar du en stark passion för att dra upp föråldrade tråder eller något sånt? Om ingen har svarat på över 1 månad så bumpa den inte.min kompis berätta att han lillebrorsa hade loggat in på hans acc och sålt all armor :pinch: dela inte tt acc med en bror elr en släkting!