Hej.
Mitt css har börjat lagga.
När jag är inne i spelet så går jag 5-10 m så börja det lagga 1-2 sec sen börjar det samma sak efter jag har gåt 5-10 m....(hela tiden)
vet nån vad problemet är?
Hej.
När jag är inne i spelet så går jag 5-10 m så börja det lagga 1-2 sec sen börjar det samma sak efter jag har gåt 5-10 m....(hela tiden)
Dålig dator?
testa att sänka grafik inställningarna.
↗ till inläggetDålig dator?
Nej.
↗ till inläggetHar det på 1280x960 mitt grafixkort är 8600gts den borde väl klar det ellr?testa att sänka grafik inställningarna.
Hade samma problem med tror jag. Det laggar lite sen funkar det igen osv. Jag installera om css. Fast kommer inte i håg om det funkade första gången. Hade jävligt problem med det. Testa installera om. De var nog skinsen och alla maps som gjorde så det lagga för mig.
↗ till inläggetHar redan. :(Hade samma problem med tror jag. Det laggar lite sen funkar det igen osv. Jag installera om css. Fast kommer inte i håg om det funkade första gången. Hade jävligt problem med det. Testa installera om. De var nog skinsen och alla maps som gjorde så det lagga för mig.
Skumt <_< Du har inget virus på datorn heller?
↗ till inläggetNej tro inte.Skumt <_< Du har inget virus på datorn heller?
ändrade grafik inställningarna samma sak.
Hjälp?
↗ till inläggetLaggar det på alla servrar? Det kan vara internet med kanske?↗ till inläggetNej tro inte.Skumt <_< Du har inget virus på datorn heller?
Hjälp?
↗ till inläggetLaggar det på alla servrar? Det kan vara internet med kanske?↗ till inläggetSkumt <_< Du har inget virus på datorn heller?
Nej tro inte.
Hjälp?
Alla.
Hjäalp!!
Låter som att det har med ditt internet att göra, stäng av routern och modemet och låt dom vara av i nån minut.
Sätt sedan på dom och testa spela cs igen och se om det blev nån skillnad.
Annars får du helt enkelt fråga på steams hjälp forum här: http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=17
↗ till inläggetAsså vet du om det har med internet att göra eller är det ett typiskt datorlagg eller internetlagg?Hej.
internetlagg=när du fortfarande ser saker röra sig i spelet
datorlagg=när det fryser totalt.
↗ till inläggetinternetlagg=när du fortfarande ser saker röra sig i spelet↗ till inläggetAsså vet du om det har med internet att göra eller är det ett typiskt datorlagg eller internetlagg?Hej.
Kan man fixa det?
↗ till inläggetinternetlagg=när du fortfarande ser saker röra sig i spelet↗ till inläggetHej.
Asså vet du om det har med internet att göra eller är det ett typiskt datorlagg eller internetlagg?
Kan man fixa det?
rates http://www.google.se/search?hl=sv&q=cs...mp;aq=f&oq=
Jag hade det här problemet för ett par dagar sedan på min stationära. Visst, den var gammal men den skulle ändå lätt klara CSS. Först tog jag bort alla skins osv, fungerade inte. Sedan ominstallerade jag CSS, fungerade inte. Allt annat!
Omformaterade, fungerade ändå inte.
Sedan så skrev någon att jag skulle damsuga burken, gjorde det och nu går den perfekt igen.
Testa det, lycka till!
↗ till inläggetHej.
händer så på min bärbara efter jag spelat wow. måste starta om datorför att kunna spela css då
Har gjort ALLT men saama problem fortfarande !!
snälla hjälp mig!!
Sänk till 800 x 600 så klarar den perfekt!
↗ till inläggetsamma ska.Sänk till 800 x 600 så klarar den perfekt!
Vadå samma sak.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in