💬
Logga in
Fuska.se

Speciellt Namn

26 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

http://www.wowwiki.com/Title

Där bör du få svar på alla dina funderingar. =)

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #22
↗ till inlägget

men det är en lååååååång väg till "the explorer". tänk dig själv gå igenom northrend,outland,eastern kingdoms och kalimdor.

alla horde ställen. durotar, the barrens, trisfal glades och vad hette stället utanför silvermoon nu igen??

aja. dom ställena.

elr är du en horde?

Är snart klar med Eastern kingdoms, så det blir inte svårt.

8 Jan 2009
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Bara jag som hade allt utom Northrend när Wotlk kom explorat? :P Man får nästan allt när man levlar, ganska lätt titel.

Nivå 6 · Fuskare

haha. Jag hade 4-6 ställen explorat, totalt xD

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

haha. Jag hade 4-6 ställen explorat, totalt xD

Jo men om du har lvlat normalt och inte Recruit a matey så har du kanske 1-5 ställen till på alla ställen du lvlat i att explora för att få det klart.

Nivå 6 · Fuskare

Har levlat vanligt hela tiden :S?

Eller vad menar du?

9 Jan 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Har levlat vanligt hela tiden :S?

Eller vad menar du?

jo men menar att om du har lvlat med quests och inte spammat boosts och instancer med party så har du explorat ganska mycket bara genom de, samt om du har som du säger 4-6 ställen explorat helt så har du nog för det mesta bara 2-3 ställen kvar på nästan alla kalimdor, eastern kingdom för att explorat hela det, t.ex. quester i Wetlands tar dig överallt förutom till vart dom där lvl 59 elite drakarna finns, då har du kanske bara det stället kvar. I arathi highlands har quester tagit dig överallt förutom till en grotta söder om nå keep (stormgarde?). Som exemplen. men vissa gör bara quester tills dom dingat exakt för att gå till nästa ställe, då skiter dom i en massa quester just vart dom är.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in