rubriken.
själv köra jag på medium fick spelet för 4 dagar sen. :P
rubriken.
själv köra jag på medium fick spelet för 4 dagar sen. :P
Expert på allt.
Expert på allt, klarar alla låtar förutom TTFAF, Raining Blood och Slipknot änsålänge, jag kommer 98% på Before I forget hela tin :'<
Jag kör alltid expert på gitarr, trummor hard, lite expert och sjunga inget vidare :| :P
Kör på Expert, har klarat alla låtar i karriären utom TDWDTG och TTFAF.
↗ till inläggetJag kör alltid expert på gitarr, trummor hard, lite expert och sjunga inget vidare :| :P
vad är skillnaden med o sjunga i t ex hard o expert?
↗ till inläggetTror att skillnaden är att man måste sätta tonerna mer exakt.↗ till inläggetJag kör alltid expert på gitarr, trummor hard, lite expert och sjunga inget vidare :| :P
vad är skillnaden med o sjunga i t ex hard o expert?
Kör på hard. Skulle vara kul att se er spela på Expert.
↗ till inläggetHard på gitarr eller trummor?Kör på hard. Skulle vara kul att se er spela på Expert.
↗ till inläggetGitarr såklart.↗ till inläggetHard på gitarr eller trummor?Kör på hard. Skulle vara kul att se er spela på Expert.
↗ till inläggetGitarr såklart.↗ till inläggetKör på hard. Skulle vara kul att se er spela på Expert.
Hard på gitarr eller trummor?
Mitt fel, såg inte namnet på tråden ;>
Själv kör man på Expert.
expert, har klarat alla låtar utom satch boogie på wt.
Expert, har kommit till Slipknot - Before I forget på career. Har klarat nästan alla låtar efter den på quickplay, med undantag för One. Jag har klarat alla bonuslåtar utom TtFatF och In Flames-låten. >_O
spelar på expert.
är vid lou. han är SKIT svår
Lirar på Expert ofc
Expert, men det finns en hel del låtar jag inte klarar...
Kör för att ha kul
Normal atm ska börja med hard snart
Hard, är på Fight for your Soul men det är helt omöjligt där. :S
Expert på det mesta
Expert är på det sista stället. Låtarna där är svåra imo.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in