jag menar.. en egen tråd då?
Ps3 Eller Xbox 360? Rösta! Nuu
↗ till inläggetDå trycker du på knappen "Nytt ämne" längst upp till höger.jag menar.. en egen tråd då?
ps3.
ingen komentar.
ps. vad händer när man lägger en sådan här tråd i xbox forumet? klura på den....... ds.
↗ till inlägget↗ till inläggetDu ska helt klart köpa 360, för PS3 är ju den värsta spelkonsolen någonsin. Men om Wii hade varit med istället för PS3, så hade jag röstat på Wii.
http://www.kapitalist.nu/bilder/115-200708271608300px-xbox_360.jpg=äger :cool:
http://www.techfresh.net/wp-content/uploads/2007/05/ps3.jpg=suger :yucky:
PS3 är väl den bästa "konsolen" men den har en aning tråkiga spel IMO. 360 är enligt mig den bästa av dem 3, wii är roligt om man är 10 år
Och enligt mig så är Wii den bästa av dem 3. Men Dyas, lägg av att quota mina inlägg. Annars så säger jag till moderatorerna att stänga av dig.
stänga av mig för att jag quotar dina inlägg? go for it. PS3 är den bästa konsollen på dem flesta sätt som t.ex. grafik, hur mycket som får platts på dess skivor, etc
Men alltså, vissa av mina inlägg är inte nödvändiga att quota, men du gör det ändå. Därför vill jag att du stängs av.
Xbox 360.
Såklart nästan alla röstar på 360 för att det här är 360 forumet -.-
valde 360
eftersom jag äger ett och alltid gillat xbox mer än playstation.
Gillar båda lika mycket.
båda har en härlig grafik
och bra spel
Jag fattar inte hur man kan gilla att spela Xbox 360. Klumpiga kontroller, dålig bild på GTA IV.
↗ till inläggetJag fattar inte hur man kan gilla att spela Xbox 360. Klumpiga kontroller, dålig bild på GTA IV.
Klumpiga kontroller? Dålig bild? Snarare dålig TV.
Playstation 3 om man vill ha en media + spel konsol.
Xbox 360 om man vill ha en spel + media konsol.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag fattar inte hur man kan gilla att spela Xbox 360. Klumpiga kontroller, dålig bild på GTA IV.
Min kusin tog hit sitt Xbox 360 en gång, vi körde på samma TV. Vi kom till slutsatsen att det är bättre grafik på PS3.
Visst, jag kanske sitter och här och pratar skit, men vafan, ta det med en nypa salt.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag fattar inte hur man kan gilla att spela Xbox 360. Klumpiga kontroller, dålig bild på GTA IV.
Min kusin tog hit sitt Xbox 360 en gång, vi körde på samma TV. Vi kom till slutsatsen att det är bättre grafik på PS3.
Visst, jag kanske sitter och här och pratar skit, men vafan, ta det med en nypa salt.
Xbox 360 har bättre spel.
Vad är det jag ska ta med en nypa salt? En RL polare har ett ps3 och vi har båda TES IV: Oblivion. Har knappt sett någon skillnad i grafiken förutom att hans TV är större än min.
Ljuset i PS3 är skit, allting är som upplyst av ett lysrör som hänger över TV'n, den skillnaden borde du ha sett.
↗ till inläggetLjuset i PS3 är skit, allting är som upplyst av ett lysrör som hänger över TV'n, den skillnaden borde du ha sett.
Nej, har inte sett det. Låter som något fanboy myt.
1. Ni some tycker PS3 är för dyrt, har ni tänkt på att 360 kostade nästan lika mycket när det kom ut?
2. Har ni tänkt på att det är Microsoft som skapat 360, och att Microsoft suger.
3. Sony är 1000x bättre en Microsoft vilket gör PS3 en mycket bättre konsol.
↗ till inlägget1. Ni some tycker PS3 är för dyrt, har ni tänkt på att 360 kostade nästan lika mycket när det kom ut?
2. Har ni tänkt på att det är Microsoft som skapat 360, och att Microsoft suger.
3. Sony är 1000x bättre en Microsoft vilket gör PS3 en mycket bättre konsol.
SONY ZEALOT SIGHTED
XBOX 360 FFS!!! mkt bättre spenkänsla i 360 typ o för att ja har 360 loo:P
↗ till inläggetJag märkte det själv efter att ha sett många 360 - PS3 jämförelser. På CoD 3 ser man extra tydligt hur grått och tråkigt allt är på PS3. På nattuppdraget är allt på 360 är allting mörkt och snyggt och på PS3 ser det ut som det är mitt på dagen.↗ till inläggetLjuset i PS3 är skit, allting är som upplyst av ett lysrör som hänger över TV'n, den skillnaden borde du ha sett.
Nej, har inte sett det. Låter som något fanboy myt.
Man ser att färgerna fattas på i stort sett alla spel till PS3 när man jämför dom med 360 varianten.
Tog xbox 360 och gillar båda och hatar båda.