↗ till inläggetIngen som vill kommentera:( ?↗ till inläggetAh wery OLDie
Ser ingen bild :(
↗ till inläggetIngen som vill kommentera:( ?↗ till inläggetAh wery OLDie
↗ till inläggetdu har ju bara lagt till textenUrdåliga men
↗ till inläggetDu kanske borde använda lite smudge på konturerna så att rendern passar in mer (:Mitt första "ordentliga" jobb :D , är själv ganska stolt. Ge mig gärna konstruktiv kritik, jag vill bli bättre med att använda PS :)
Kan ingen kommentera min bild eller?
↗ till inläggetMitt första "ordentliga" jobb :D, är själv ganska stolt. Ge mig gärna konstruktiv kritik, jag vill bli bättre med att använda PS :)
dålig render, har du klippt ut den själv? det är fortfarande kvar bakgrund runt honom och i hans hår.
↗ till inläggetSka vara snäll om det där är din första bild..
Rendern smälter inte in i bakgrunden, skippa lens-flare på kortet. Fonten ska bättras. 2/10.
En ny.
Okej, vill bara testa lens flare effekten. Tack för kritiken :)
↗ till inläggetMitt första "ordentliga" jobb :D, är själv ganska stolt. Ge mig gärna konstruktiv kritik, jag vill bli bättre med att använda PS :)
dålig render, har du klippt ut den själv? det är fortfarande kvar bakgrund runt honom och i hans hår.
Ja jag klippte ut den själv, det var lite svårt o klippa ut håret :/
↗ till inläggetDen där vart ganska cool, har du följt nån tutorail??
↗ till inläggetNope.↗ till inläggetDen där vart ganska cool, har du följt nån tutorail??
↗ till inläggetJa det kan man.Btw, kan man ladda ner nya fonter till photoshop, som med brushes?
↗ till inläggetOkej ,tackar. Ska googla det. Håller på med en John Frusciante bild just nu, fick inspiration av dig :P Postar den när jag är klar med den.↗ till inläggetJa det kan man.Btw, kan man ladda ner nya fonter till photoshop, som med brushes?
↗ till inlägget↗ till inläggetAh wery OLDie
Ingen som vill kommentera:( ?
Bifogad ju ;)
↗ till inläggetKOmentera??
rendern passar inte in i bakgrunden... ha inte scanlines över hela bilden heller...
den dära...saken, är ju mitt i vägen för rendern.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in