💬
Logga in
Fuska.se

Min Raouter Bara La Av. Varför?

8 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hej. Jo det är så att jag inte kommer in på min raouter. Jag kommer inte gör det man ska och den går igång. Men det är nåt fel. Det var nåt med dcl eller nåt. Hur endrar man och om nån vet vrf det är så så säg det gjärna.

tack i förhand.

MVH: Jacob.

PS: Har gigabyte!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hej. Jo det är så att jag inte kommer in på min raouter. Jag kommer inte gör det man ska och den går igång. Men det är nåt fel. Det var nåt med dcl eller nåt. Hur endrar man och om nån vet vrf det är så så säg det gjärna.

tack i förhand.

MVH: Jacob.

PS: Har gigabyte!

Prova att starta om den, alltså dra ut strömsladden. Funkar alltid för mig när den strular.

*Router

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Jag hade bara stängt av den och testat. Men det funka. Tack så mycket =D

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag hade bara stängt av den och testat. Men det funka. Tack så mycket =D

bra att de funka. annars så finns det en liten liten knapp som det står "reset" på. ta en nål o tryck på den iaf ngt annat problem kommer.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

På datorn eller routern? Iaf. Om det är på routern så hade jag testat att trycka av raoutern.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

På datorn eller routern? Iaf. Om det är på routern så hade jag testat att trycka av raoutern.

ska finnas på routern

↗ till inlägget
↗ till inlägget

ska finnas på routern

Dom brukar säga att man ska dra ut strömkabeln till routern.
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ska finnas på routern

Dom brukar säga att man ska dra ut strömkabeln till routern.

de funka nog bra de med.

12 Jan 2009
Nivå 4 · Lärling

Reseta routern är nog inte den bästa idéen, då måste man ställa om alla inställningar. :/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in