vad är spotify. alla mina kompisar skryter om att de har spotify??
fattar inte vad det e??
snälla berätta :D
vad är spotify. alla mina kompisar skryter om att de har spotify??
fattar inte vad det e??
snälla berätta :D
TACK :D
Man lyssnar på musik. Den streamar och är helt lagligt. Men jag tror att man ska paya eller?
Kostar å gå med, men efter x antal lyssningar kan man la invitea folk, vilket ger en gratis registrering? ;_;
↗ till inläggetKostar å gå med, men efter x antal lyssningar kan man la invitea folk, vilket ger en gratis registrering? ;_;
Nej nej nej. Man får invite av dom som äger spotify. Men jag tror det barra gällde i oktober 2008. Har man fått en invite kan man lyssna gratis men med reklam mellan varle låt.
EDIT: Det kostar endast om man vill ha utan reklam och slippa vänta på invite. Finns 24 h pass (Vet ej kostnad. Finns på deras hemsida) och ett som kostar 99 kr i månaden. (Dessa 2 är utan reklam)
↗ till inläggetDe gav alla en invite till Jul.↗ till inläggetKostar å gå med, men efter x antal lyssningar kan man la invitea folk, vilket ger en gratis registrering? ;_;
Nej nej nej. Man får invite av dom som äger spotify. Men jag tror det barra gällde i oktober 2008. Har man fått en invite kan man lyssna gratis men med reklam mellan varle låt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in